وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی سفارش و قانون وزیر در دو راهی

وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی سفارش و قانون

اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که فرج الله رجبی طی روزهای اخیر جلسه ای با اکبرترکان و سید مهدی هاشمی در محل شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، برگزار نموده است.

کد خبر: 970929011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۹ آذر ۹۷ - ۱۱:۲۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اخبار غیر رسمی حکایت از آن دارد که فرج الله رجبی طی روزهای اخیر جلسه ای با اکبرترکان و سید مهدی هاشمی در محل شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور، برگزار نموده است.

وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی سفارش و قانون

وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی سفارش و قانون

وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی  سفارش و قانون

طبق شنیده‌ها :

بعد از آن که چندی پیش وزیر راه و شهرسازی با انجام ۲ مکاتبه دو تصمیم مهم شامل برگزاری هیات عمومی نظام مهندسی کشور و نیز تقلیل زمان لغو تعلیق پروانه فرج الله رجبی که به نوعی بمنزله عدم امکان بازگشت فرج‌الله رجبی به بدنه شورای مرکزی تعبیر گردید را اخذ کرد، وزیرراه و شهرسازی مورد فشارهای مختلفی از جبهه ها و جناحهای مختلف قرارگرفت تا از این تصمیم خود عقب‌نشینی کند.

طبق اخبار واصله:

از قرار معلوم برخی از اعضای شورای مرکزی از کانال معاون پارلمانی رییس جمهوری اقدام به رایزنی و چانه‌زنی با وزیر راه و شهرسازی کرده‌اند.

طبق این اساس گفته شده است که وزیر راه و شهرسازی نیز طی روزهای اخیر دستور برگزاری نشستی با اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور کرده است تا از این رهگذر در جریان نظرات مستقیم اعضای شورای مرکزی بصورت مستقیم قرار بگیرد تا از این طریق در واقع توپ را در زمین اعضای شورای مرکزی قرار دهد و آن ها در نهایت خود به یک جمع‌بندی نهایی برسند.

این در حالیست که طبق شنیده هایی که نه آن ها را تایید و نه تکذیب می ‌کنیم همزمان فرج الله رجبی با دعوت از اکبر ترکان و سید مهدی هاشمی به شورای مرکزی به نوعی از آن ها درخواست کرده است که با وزیر راه و شهرسازی در مورد مشکلات پیش آمده برای شورای مرکزی رایزنی کند.

قابل ذکر است :

که وزیر راه وشهرسازی پیش از این در وزارت دفاع در مقام معاون اکبر ترکان مشغول بکار بوده‌ است و با توجه به این سبقه، برخی گمانه‌زنیها حاکی از آن است که حضور اکبرترکان به شورای مرکزی جهت استفاده از این مناسبات برای تاثیر بر تصمیم‌گیریهای وزیر راه و شهرسازی در مورد شورای مرکزی است.

طبق این اساس شاید بتوان گفت که شنبه روز سرنوشت سازی برای فرج الله رجبی و وزیر راه وشهرسازی خواهد بود، چرا که از یک سو تکلیف ریاست فرج الله رجبی مشخص خواهد شد و از سوی دیگر نیز وزیر راه نیز مشخص خواهد کرد آیا دستوراتی را که به معاونش در مورد برگزاری هیات عمومی شورای مرکزی داده اجرایی خواهد کرد و یا این که بر مواضع پیشین خود پافشاری خواهد کرد.

وزیر راه‌ و شهرسازی در ۲ راهی سفارش و قانون

لازم به ذکر است

که اگر چه پیش از این خبری در خروجی سایت مرکزی مبنی بر عقب نشینی وزیر راه از مواضعش در برابر شورای مرکزی منتشر گردیده است ولی تا این لحظه اخبار رسمی مبنی بر پشیمانی وزیر راه از تصمیمات مدیریتی‌اش مخابره نگردیده‌ است.

برخی شنیده ‌ها حاکی از آن است:

که تعدادی از اعضای شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور بدنبال آن هستند که چنان چه وزیر راه با بازگشت فرج الله رجبی به ریاست شورای مرکزی نظام مهندسی ساختمان کشور موافقت کند؛ در اینصورت آن ها طرح شکایت از دیوان عدالت را علیه این تصمیم کلید بزنند و از این طریق تصمیم وزیر راه را خنثی کنند.

منبع: سازه نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ آذر ۹۷
728 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0