بزرگترین رویداد صنعتی و معدنی استان یزد در شرف وقوع

دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد با هدف ارائه توانمندی‌ها و معرفی محصولات صنعت‌گران

دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد از سی‌ام دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش و تا سوم بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت. این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود برگزار خواهد شد. و اقلامی از جمله انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاهای صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته‌گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی و همه صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می‌گیرد.

کد خبر: 5491 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۷ دی ۹۵ - ۲:۴۱ ب.ظ

دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان یزد به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای صنعتی و معدنی این استان از سی‌ام دی‌ماه در محل برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد گشایش و تا سوم بهمن ماه نیز ادامه خواهد یافت.

نمایشگاه معدن با هدف ارائه توانمندی‌ها و معرفی محصولات صنعت‌گران

نمایشگاه معدن با هدف ارائه توانمندی‌ها

نمایشگاه معدن با هدف ارائه توانمندی‌ها و معرفی محصولات صنعت‌گران

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، «پیمان سرداری» مدیر اجرایی این نمایشگاه با اشاره به استقبال صاحبان صنایع و معادن استان‌های مختلف کشور برای شرکت در این نمایشگاه، گفت: این نمایشگاه با هدف ارائه قابلیت‌ها و توانمندی‌ها و سوق دادن شرکت‌ها به سمت بازارهای گسترده‌تر فعالیت خود برای دومین دوره در استان صنعتی یزد برگزار خواهد شد. برگزاری این نمایشگاه هم‌چنین فرصتی برای صنعت‌گران خلاق برای معرفی آخرین محصولات خود به قطب‌های عمده صنعت کشور است.

این نمایشگاه با حمایت و هدایت شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی یزد، سازمان صنعت معدن و تجارت استان، سازمان نظام مهندسی معدن، خانه صنعت و معدن استان یزد، سازمان مدیریت صنعتی یزد و شرکت شهرک‌های صنعتی یزد برگزار می‌شود.

سرداری ساعت بازدید از این نمایشگاه را نیز ۱۵ تا ۲۱ اعلام کرد و افزود: در این نمایشگاه اقلامی از جمله انواع ماشین‌آلات و مواد اولیه صنعتی، انواع مواد مصرفی کارگاهای صنعتی، انواع جرثقیل و لیفتراک و بالابر، تجهیزات جوش و برش، صنایع فولاد و متالوژی و ریخته‌گری، معادن روباز و زیر زمینی، صنایع معدنی و همه صنایع وابسته در معرض نمایش قرار می‌گیرد.همچنین تجهیزات معدنی و استخراج، ماشین‌آلات راهسازی، ماشین‌آلات سنگین و عمرانی، اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق، ابزار آلات و حضور شرکت‌های فنی مهندسی و مشاوره‌ای و همه صنایع وابسته در دومین نمایشگاه صنعت و معدن استان ارائه می‌شود.

نمایشگاه معدن با هدف ارائه توانمندی‌ها و معرفی محصولات صنعت‌گران

منبع: ایسنا

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۵
1217 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0