سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید

سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید

سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید ، است. فعال‌سازی این سامانه است که سی و یک استان از آن بهره‌برداری خواهند کرد

کد خبر: 990606018 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۱۰:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید ، است. فعال‌سازی این سامانه است که سی و یک استان از آن بهره‌برداری خواهند کرد

سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید

سامانه سازمان نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید دز سال جهش تولید

رییس سازمان نظام مهندسی معدن ایران بیان داشت:
سامانه نظام مهندسی معدن، گامی در مسیر جهش تولید
ریاست سازمان نظام مهندسی معدن ایران در آئین رونمایی از سامانه جامع این سازمان گفت: طبق نام‌گذاری سال جهش تولید یکی از گام‌ هایی که در این ارتباط برنامه‌ریزی گردید، فعال‌سازی این سامانه است که سی و یک استان از آن بهره‌برداری خواهند کرد.
«تقی نبئی» گفت: بیش از چهل و یک هزار نفراز اعضای سازمان از این سامانه می ‌توانند استفاده کنند و اطلاعات طبقه‌بندی در دسترس قرار دارد. بهره‌گیری از این سامانه جدید، ضمن حذف مکاتبات کاغذی، سرعت در رویه اداری در ارتباط با مسایل عملکردی سازمان را بدنبال دارد.
ژبق این گزارش، «رضا کشاورزی» معاون برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان هم تصریح کرد: طبق اجرایی‌سازی سند راهبردی سازمان نظام مهندسی معدن و مطابق با نقشه راه این سازمان که در تابستان نود و هشت، به تصویب رسیده و ابلاغ گردید، هوشمندسازی در دستور کار معاونت برنامه‌ریزی و توسعه این سازمان قرار گرفت.
کشاورزی ادامه داد: همکاری سازمان استان ‌ها و تلاش بخش فناوری اطلاعات سازمان نظام مهندسی معدن ایران و نشست های کارگروه هوشمندسازی که با نظارت مستقیم رییس سازمان انجام گردید، در واقع گام ششم سند استراتژی محقق گردید و سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن با درگاه‌ های متعدد و با بازمهندسی بانک‌ های اطلاعاتی پیشین و راه‌اندازی درگاه ‌های جدید آماده است تا به سازمان ‌های صنعت استان‌ ها، سازمان ‌های نظام مهندسی معدن استان ‌ها، اعضای سازمان، دانشجویان، بهره‌برداران معدنی، مکتشفین و … خدمات لازم را ارایه کند.
گام‌ های اول تا سوم این پروژه شامل توسعه کارتابل اداری هفتصد کابره، بررسی الزامات و نیازمندی‌ ها، تقویت زیرساخت‌ های فناوری شامل راه‌اندازی پورتال‌ های سازمان، شناسایی فرآیندهای سازمان و … در سال نود و هشت، و در زمان تصدی داریوش اسماعیلی به انجام رسیده است.
مراسم رونمایی سامانه جامع سازمان نظام مهندسی معدن (سنم) (۳ شنبه) با حضور تقی نبئی؛ رییس سازمان نظام مهندسی معدن، رضا کشاورزی؛ معاون توسعه و برنامه ریزی، امیر اسماعیل شاهسوارانی؛ مدیر حوزه ریاست و خانم بلوری فرد؛ مدیر فناوری اطلاعات سازمان، برگزار شد.
سامانه سنم دارای درگاههای مختلفی برای دریافت اطلاعات طبقه بندی شده از جمله ظرفیتهای اشتغال اعضا، مشاغل، احکام انتظامی، اطلاعات معادن ایران، گزارشهای مسوولین فنی، اطلاعات مجوزهای معدنی و درگاه ویژه معدن‌کاران و … خواهد بود که در هفته های آتی به مرور در اختیار کاربران قرار میگیرد. این سامانه با ارائه خدمات ثبت نام حقیقی و حقوقی و دریافت کارت و کلیه مراودات مالی اعضا، دریافت پروانه اشتغال (تمدید، تغییر، ارتقا)، ارجاع کار هوشمند، دریافت گزارشهای ماهانه مسئولین فنی، دریافت کلیه گزارشها، قراردادها، طرحها و … از اعضای سازمان که مشغول به انجام یکی از مشاغل ارجاع داده شده هستند و توزیع آن در استان بمنظور بررسی و تایید یا اصلاح… گامی بلند با بهره مندی از امکانات فناورانه و هوشمندسازی در راستای چابک سازی در مسیر توسعه پایدار است.
منبع: ایرنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
357 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0