صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه ‌اندازی گردید‌ ریاست سازمان نظام مهندسی معادن در بجنورد بیان کرد:

صندوق بیمه فعالیت‌ های “معدنی” راه ‌اندازی گردید‌

ناد علی اسماعیلی دهج از راه‌ اندازی صندوق بیمه فعالیت ‌های معدنی خبر داد و بیان کرد: در آینده نزدیک جلسه های آموزشی لازم برای معدن‌ داران خراسان شمالی جهت دریافت تسهیلات برگزار می‌ گردد.

کد خبر: 960821003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آبان ۹۶ - ۷:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ناد علی اسماعیلی دهج از راه‌ اندازی صندوق بیمه فعالیت ‌های معدنی خبر داد و بیان کرد: در آینده نزدیک جلسه های آموزشی لازم برای معدن‌ داران خراسان شمالی جهت دریافت تسهیلات برگزار می‌ گردد.صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه ‌اندازی گردید‌

صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه ‌اندازی گردید‌

صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه ‌اندازی گردید‌

صندوق بیمه فعالیت‌ های “معدنی”  راه ‌اندازی گردید‌

رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران در ملاقت با استاندار خراسان شمالی عنوان کرد: سازمان نظام مهندسی معادن ایران، سازمانی جوان است که قریب به سی و شش هزار عضو از رشته ‌های معدن٬ نقشه ‌برداری متالوژی و استخراج٬ دارد.
اسماعیلی ادامه داد: موارد نقشه برداری ژئوفیزیک هوایی در بخش معادن از اهمیت خیلی زیادی برخوردار است و امروزه با پیشرفت علم باید بدنبال نقشه‌های صد و بیست و پنج هزارم باشیم چرا که این نقشه‌ ها پتانسیل معدنی مناسبی دارند.
وی افزود: جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال و برداشت صحیح از معادن به روش مهندسی از جمله وظایف این سازمان است که در خدمت به وزارت صنعت و معدن و هم چنین سرمایه گذاران قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: بیش از ده هزار عضو این سازمان توسط وزارتخانه تشخیص صلاحیت داده شده ‌اند و تاکید سازمان نظام مهندسی معادن اینست که همه معادن مسئول فنی داشته باشند.

صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه ‌اندازی گردید‌


اسماعیلی با اشاره به این‌ که این سازمان تنها سازمان نظام مهندسی کشور است که قانون مدار بوده و حکم آن با امضای رئیس جمهوری ابلاغ می‌ گردد، افزود: بخش معدن٬ بخشی مظلوم است و ریزه کاری‌ های مختص خود را دارد و نباید در این بخش گرفتار جزئیات شویم چرا که برون‌ رفت از مسائل خیلی دشوار است.
رئیس سازمان نظام مهندسی معادن ایران عنوان داشت: باید بدنبال راه اندازی و حمایت از معادن کوچک بود زیرا معدن موتور محرک صنعت بوده و اشتغالزا است.
وی در خاتمه از راه اندازی صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی خبرداد و اظهار داشت: صندوق بیمه فعالیت‌ های معدنی راه اندازی شده است و در آینده نزدیک جلسه‌ های آموزشی لازم برای معدن داران استان خراسان شمالی جهت دریافت تسهیلات برگزار می گردد.
منبع : تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات نظام مهندسی برق اسفند ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آبان ۹۶
1114 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0