رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه

رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه

رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه ،است. حوزه شمول قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تمام ساخت و ساز‌های شهری و روستایی است

کد خبر: 990311003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ خرداد ۹۹ - ۹:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه ،است. حوزه شمول قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تمام ساخت و ساز‌های شهری و روستایی است

رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه

رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه

رویکرد جدید نظام مهندسی میبد، افزایش تاب آوری ساخت و ساز روستا‌ها در برابر زمین لرزه است.

حالا نظام مهندسی ساختمان میبد، رویکرد جدید افزایش تاب آوری ساخت و ساز در برابر زمین لرزه در مناطق روستایی را در پیش گرفته است.
رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد در حاشیه بازدید از ساخت و ساز‌های مناطق روستایی بیان کرد: حوزه شمول قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، تمام ساخت و ساز‌های شهری و روستایی است.
محمدحسین صباغی با عنوان این که تجربه زلزله‌های اخیر درکشور نشان داد که آسیب پذیرترین بافت ‌های کشور در مناطق روستایی است، گفت: این تخریب به علت ضعیف‌تر بودن بافت اقتصادی روستاها، آثار روحی، روانی و اجتماعی فراوانی را نسبت به شهر‌ها دارد.
صباغی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در یک رویکرد جدید، برنامه فرهنگ سازی و توسعه و ترویج ساخت و ساز اصولی در روستا‌ها را مدنظر دارد.
وی تصریح کرد: این کار با همکاری دهیاری ‌های مناطق مختلف شهرستان میبد با هدف تقویت ساخت و ساز‌های روستایی و افزایش تاب آوری در برابر زمین لرزه انجام می‌ گیرد.
رئیس نظام مهندسی ساختمان میبد، آموزش، فرهنگ سازی، آموزش مهندسین شاغل در مناطق، کنترل نقشه‌ها توسط نظام مهندسی و مسائل فنی را از برنامه‌ های نظام مهندسی در این رویکرد جدید برشمرد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ خرداد ۹۹
371 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0