توقف احداث صد برج در تهران تفاهم نامه هم کاری

ایسکانیوز و سازمان نظام مهندسی استان تهران تفاهم نامه هم کاری امضا نمودند

به دنبال گسترش تعاملات رسانه ای 2 جانبه، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (خبرگزاری ایسکانیوز) و سازمان نظام مهندسی استان تهران تفاهم نامه هم کاری امضا نمودند.

کد خبر: 960430003 تاریخ انتشار: جمعه ۳۰ تیر ۹۶ - ۸:۵۹ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،به دنبال گسترش تعاملات رسانه ای ۲ جانبه، باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران (خبرگزاری ایسکانیوز) و سازمان نظام مهندسی استان تهران تفاهم نامه هم کاری امضا نمودند.تفاهم نامه ایسکانیوز و سازمان نظام مهندسی استان تهران

تفاهم نامه ایسکانیوز و سازمان نظام مهندسی استان تهران

سازمان نظام مهندسی ساختمان تهران

تفاهم نامه ایسکانیوز و سازمان نظام مهندسی استان تهران

بمنظور گسترش فرهنگ عمومی و تخصصی مباحث ساختمان در میان مردم، ارتقای سواد رسانه ای و اطلاع رسانی آخرین اخبار تخصصی در بین جامعه مهندسی و هم

چنین بهره گیری از ظرفیتهای رسانه ای باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) در راستای اهداف و برنامه های سازمان نظام مهندسی استان تهران،تفاهم نامه هم کاری مشترک بین دکتر رضا واعظی سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران و مهندس حسن قربان خانی ریاست سازمان نظام مهندسی استان تهران امضا گردید.
از محورهای اصلی تفاهم منعقد شده میتوان به برگزاری دوره های آموزشی رسانه ای مستقیم و غیرمستقیم ویژه جامعه مهندسی،انعکاس اخبار و فعالیتهای سازمان نظام مهندسی استان تهران و هم چنین تشکیل ستادهای خبری جهت پوشش برنامه های مناسبتی این سازمان اشاره نمود.
رضا واعظی سرپرست باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) بعد از بازدید از ساختمان نظام مهندسی استان تهران و در نشست امضای تفاهم نامه هم کاری مشترک با این سازمان بیان کرد: عدم ارتباط درست و موثر میان رسانه ها و کانونهای حساس، یکی از ایراداتی است که بفضای رسانه ای کشور و هم چنین اُرگانها،سازمانها و نهادهای دولتی و خصوصی وارد است.


وی ادامه داد: نبض اطلاع رسانی،آگاهی بخشی، ،ترویج فرهنگ عمومی و تخصصی و جریان سازی در جامعه در اختیار رسانه ها ست و آنها باید در موقعیتهای مناسب، موثر و جامعه را تحریک کنند، بهمین منظور ما با استفاده از ظرفیتهای مجموعه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران همت خواهیم کرد سازمان نظام مهندسی استان تهران را یاری کنیم.
حسن قربان خانی ریاست سازمان نظام مهندسی ضمن ابراز خرسندی از اجرای این تفاهم نامه تصریح کرد: یکی از وظایف سازمان نظام مهندسی ترویج مقررات ملی ساختمان است که کلید نهادینه کردن این مقررات و تبدیل شدن آن بعنوان یک فرهنگ در میان اقشار مختلف جامعه در دست رسانه هاست.
وی خاطر نشان کرد: انتظار داریم با هم کاری باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران(خبرگزاری ایسکانیوز) برای افزایش اطلاعات و دانش مردم در حوزه مباحث ساختمان قدم برداریم.
منبع : ایسکانیوز

 

کانال تلگرام نظام مهندسی قم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ تیر ۹۶
1384 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0