تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی

تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی

تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی ،با توافق اداره کل ثبت اسناد و املاک صورت گرفت

کد خبر: 990217004 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۶ اردیبهشت ۹۹ - ۱۰:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی ،با توافق اداره کل ثبت اسناد و املاک صورت گرفت

تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی

تفاهم نامه ارسال الکترونیکی نقشه‌ ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک و نظام مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان از توافق با اداره کل ثبت اسناد و املاک برای ارسال الکترویکی نقشه‌ها به این اداره کل خبر داد.

در راستای تفاهم نامه سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نظام مهندسی ساختمان، محمد ابراهیم پور رییس سازمان با مدیر کل ثبت اسناد و املاک گلستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این نشست، توافق شد ارسال نقشه‌ ها به اداره کل اسناد و املاک بصورت الکترونیکی باشد تا از این پس از تردد غیرضروری مراجعان به این اداره کل جلوگیری گردد.

در همین حال، محمد ابراهیم پور، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان در مورد این جلسه، عنوان کرد: در راستای تکریم مراجعین محترم، تسهیل در روند ارسال نقشه‌ها به اداره کل ثبت اسناد و املاک استان و حذف لوح فشرده، هم‌چنین جلوگیری از هر گونه خطا در ارسال نقشه‌ ها و صرفه جویی در کاغذ و زمان و بمنظور جلوگیری از تردد مراجعین به سازمان، سامانه ارتباط مستقیم و الکترونیکی با اداره کل ثبت اسناد و املاک استان راه اندازی می‌ گردد.

ابراهیم پور بیان داشت: بزودی تفاهم نامه ۳ جانبه با شهرداری را نیز تمدید خواهیم کرد و در صورت تقاضای مهندسان به تشکیل دوره‌های آموزشی تفکیک آپارتمان با همکاری اداره کل ثبت اسناد استان این دوره‌ها برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا به زودی این سامانه راه اندازی گردد.

پیش از این، تفاهم نامه سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و سازمان ثبت و املاک برای ارسال الکترونیکی نقشه ‌ها به این سازمان در سراسر کشور امضا شده بود.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اردیبهشت ۹۹
446 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0