تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد

تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد

تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد ، در راستای کیفی سازی صنعت ساختمان با محوریت کنترل کیفیت مصالح و بازرسی های دوره ای منعقد شد

کد خبر: 001211003 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ اسفند ۰۰ - ۱۰:۵۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد ، در راستای کیفی سازی صنعت ساختمان با محوریت کنترل کیفیت مصالح و بازرسی های دوره ای منعقد شد

تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد

تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد
انعقاد تفاهم نامه نظام مهندسی ساختمان یزد برای کنترل کیفیت مصالح با اداره کل استاندارد یزد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و اداره کل استاندارد در راستای کیفی سازی صنعت ساختمان با محوریت کنترل کیفیت مصالح و بازرسی های دوره ای تفاهم نامه همکاری امضا نمودند.
اداره کل استاندارد یزد و سازمان نظام مهندسی در راستای تقویت بهینه صنعت ساختمان و هم‌چنین کنترل کیفیت مصالح در حین کار و در زمان تولید، تفاهم نامه همکاری امضا کردند.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد در این نشست با اشاره به اینکه امضای تفاهم نامه مذکور شروع فصل تازه ای از اقدامات اصلاحی در حوزه صنعت ساختمان است، افزود: فصل مشترک اقدامات سازمان نظام مهندسی و اداره کل استاندارد کیفیت ساختمان سازی و ساختمانها است.
«مجتبی فرهمند» با اشاره به اینکه می بایست فرهنگ استاندارد سازی از کالای عادی و مصرفی خانواده ها به حوزه صنعت ساختمان تسری پیدا کند، ادامه داد: در حال حاضر استاندارد کالای مصرفی نهادینه شده ولی در مورد ساختمان دغدغه ای برای استاندارد وجودندارند، البته هیچ مرجعی نیز برای معرفی استاندارد ساختمان به مردم معرفی نشده است و شناسنامه فنی و ملکی می‌تواند مرجع کاملی در راستای استانداردسازی و تقویت برندینگ ساختمان باشد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه کار استاندارد سازی ساختمان کاری ساده نیست، افزود: استاندارد سازی در ساختمان نیازمند کیفی سازی مصالح قبل از اجرای کار، استفاده از استاد کاران دارای گواهینامه فنی مشخص و البته نظارت صحیح برای فرایند ساخت است که امیدوار هستیم با امضای این تفاهم نامه تا حد زیادی محقق گردد.
فرهمند با بیان اینکه بخشی از این تفاهم نامه به موضوعات بازرسی در حوزه صنعت ساختمان اشاره دارد، گفت: کیفی سازی مصالح مورد نیاز صنعت ساختمان و فرایند ساخت موضوعاتی است که در این تفاهم نامه دنبال شده است.
در ابتدای این جلسه نیز مدیر کل استاندارد استان با تشریح قوانین به روز رسانی شده این حوزه بیان کرد: این سازمان بعنوان یک سازمان حاکمیتی و نظارتی نقش بسزایی را درکیفی سازی محصولات تولید دنبال میکند.
محمدرضا زارع بنادکوکی گفت: آمادگی کامل داریم با همکاری و تخصص فنی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان موضوعات کیفی سازی صنعت ساختمان را دنبال کنیم.
در خاتمه این نشست تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد و اداره کل استاندارد در راستای کیفی سازی صنعت ساخت و ساز با استفاده از کنترل کیفیت مصالح و بازرسیهای دوره ای به امضا رسید.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ اسفند ۰۰
429 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0