تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین

تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین

تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین ، منعقد شد. در تهیه و طراحی نقشه مجتمع‌های رفاهی، ابنیه ‌های عمومی از مشاورین خارج از استان استفاده می گردد

کد خبر: 001115020 تاریخ انتشار: جمعه ۱۵ بهمن ۰۰ - ۱۰:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین ، منعقد شد. در تهیه و طراحی نقشه مجتمع‌های رفاهی، ابنیه ‌های عمومی از مشاورین خارج از استان استفاده می گردد

تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین

تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با نظام مهندسی ساختمان قزوین

عقد تفاهم‌نامه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین
بمنظور استفاده از ظرفیت مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در جهت ارائه خدمات جدید مهندسی در حوزه مهندسی راه، تفاهم‌نامه‌ای بین اداره کل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین منعقد گردید.
در جلسه ای که با حضور اعضای هیات مدیره سازمان با مدیرکل راه‌داری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین در اداره کل راه‌داری تشکیل گردید.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با داشتن کارشناسان و متخصصان پتانسیل خوبی در ارائه خدمات طراحی و نظارت پروژه ها دارد و باید از این ظرفیت در استان بخوبی استفاده گردد.
حق لطفی ادامه داد: در تهیه و طراحی نقشه مجتمع‌های رفاهی، ابنیه ‌های عمومی از مشاورین خارج از استان استفاده می گردد که با توجه به ظرفیت استان لازم است برای طراحی و تهیه نقشه‌های مجتمع‌ های رفاهی، ابنیه ‌های عمومی و طراحی پل ‌ها از ظرفیت متخصصین و مهندسین استان استفاده کنیم که با این کار موضوع اشتغال‌زایی مهندسین استان نیز مرتفع خواهد شد.
حق لطفی با ابراز خرسندی از عقد تفاهم نامه با سازمان نظام مهندسی ساختمان اظهار امیدواری کرد: با هم افزایی و همکاری ۲ دستگاه، طراحی و نظارت بر اجرای راه‌های دسترسی اختصاصی (دائمی و موقت) به راه‌ های برون شهری استان و طراحی پلان ایمنی کارگاه ‌های جاده ‌ای با رعایت کامل ضوابط و مقررات به صورت اصولی صورت گیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین نیز در این جلسه ضمن تشکر از رویکرد و تعامل اداره کل راه داری استان با سازمان گفت: خوشبختانه از مهندسین عضو سازمان در سطح کشوری و در پروژه ‌های ملی استفاده می‌گردد که این بیانگر این موضوع است که در استان توان و ظرفیت کافی وجود دارد. بنابراین در پروژه‌های استانی نیز باید از این پتانسیل به خوبی استفاده کرد.
امیر کلهر با اشاره به تخصص مهندسین ترافیک، شهرسازی و نقشه‌برداری افزود: متاسفانه در حوزه راه در داخل استان مشاور نداریم و قطعاً اگر از مهندسین راه در پروژه ‌های استانی استفاده شود، چندین مشاور در این حوزه خواهیم داشت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین در پایان اظهار امیدواری کرد: با عقد این تفاهم‌نامه و نظارت مهندسین استان و نظارت عالیه سازمان منافع و حقوق بهره‌برداران تامین گردد.
قابل ذکر است؛ ارائه خدمات مهندسی توسط مهندسان ذی‌صلاح عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در مورد طراحی و نظارت بر اجرای راه ‌های دسترسی اختصاصی (دائمی و موقت) به راه‌ های برون شهری استان (شامل مکانیابی، طراحی هندسی، تهیه پلان ایمنی حین عملیات اجرایی و نظارت بر اجرا) و طراحی پلان ایمنی کارگاه‌های جاده ای و تهیه گزارشات مورد نیاز اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۵ بهمن ۰۰
411 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0