تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان ،در حد یک کاغذ باقی نماند و برنامه ها بصورت عملی‌ و جدی تر پی‌گیری گردد

کد خبر: 990109013 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۱ اسفند ۹۸ - ۱۱:۲۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان ،در حد یک کاغذ باقی نماند و برنامه ها بصورت عملی‌ و جدی تر پی‌گیری گردد

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان

نایب رئیس شورای شهر همدان بیان کرد:
تفاهم نامه شورای شهر و سازمان نظام مهندسی همدان در حد کاغذ نباشد
نایب رئیس شورای شهر همدان بیان داشت: تفاهمنامه مرکز مطالعات شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان در حد یک کاغذ باقی نماند و برنامه ها بصورت عملی‌ و جدی تر پی‌گیری گردد.

حمید بادامی‌نجات در نشست مشترک مرکز مطالعات شورای شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان همدان با محوریت انعقاد تفاهم‌نامه با عنوان این که یکی از طرح ‌های مناسبی که سازمان نظام مهندسی پی گیر آن بود، سابقه‌دار کردن و ممیزی املاک است که این مهم ستودنی است، تصریح کرد: تفاهم‌نامه‌ای که بین مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورا و سازمان نظام مهندسی استان همدان منعقد می‌گردد، می ‌تواند هم‌افزایی واحدهای علمی را برای مدیریت‌شهری افزایش دهد.

بادامی نجات با عنوان این که مرکز مطالعات شورای شهر همدان از بهترین مراکز مطالعات کشور محسوب می‌گردد، گفت: طبق ارزیابی کمیسیون آموزش شورای عالی استان‌ ها، سال گذشته مشهد در رتبه نخست و همدان در رتبه دوم قرار گرفت و امسال برآورد بر این است که ما می ‌توانیم رتبه برتر را نیز کسب کنیم.

وی با عنوان این که مرکز مطالعات شورای شهر همدان ظرفیت مناسبی است که نه تنها برای شورای شهر، بلکه باید برای همه دستگاه‌های خدمات‌رسان اقدامات پژوهشی انجام دهد، ادامه داد: با عقد تفاهم‌نامه بین مرکز مطالعات و سازمان نظام مهندسی به سمتی حرکت خواهیم کرد که مرکز مطالعات شورا را به مرکز مطالعات شهر همدان تبدیل کنیم.

بادامی‌نجات تصریح کرد: انتظار می ‌رود سازمان نظام مهندسی از ظرفیت اساتید برجسته دانشگاه که در مرکز مطالعات حضور دارند، بهره‌مند گردند و در مدیریت علمی شهر از تمام ظرفیت دو مجموعه، استفاده گردد.

نایب رئیس شورای شهر همدان افزود: سازمان نظام مهندسی علاوه بر نقش نظارتی خود، یک ظرفیت علمی محسوب می‌گردد و این هم‌افزایی مرکز مطالعات شورا و نظام مهندسی سبب می‌ شود مجموعه مدیریت شهری بهتر و علمی‌تر اداره گردد.

وی ابراز امیدواری کرد: امضای این تفاهم نامه در حد یک کاغذ باقی نماند، هم‌چنین این ظرفیت ‌های بالقوه، بالفعل نشود و بصورت عملی‌تر، پی‌گیری گردد.

ریاست سازمان نظام مهندسی استان همدان نیز عصاره مهندسی را پژوهش در حوزه‌های ناشناخته توصیف کرد.

سعید یزدانی ادامه داد: سازمان نظام مهندسی در هفت رشته تخصصی خود، آمادگی لازم برای ارائه خدمات به شورای شهر همدان را دارد.

یزدانی تصریح کرد: عملکرد شورای شهر و شهرداری؛ علمی، کاربردی و ملموس است از این‌رو خواهشمندیم توافقی حاصل گردد تا فعالیت مشترک را شروع و مسائل شهر را حل کنیم.

وی افزود: مسائل شهر باید بصورت علمی، مورد تحقیق و تفحص قرار گیرد و با نگاه سیستماتیک در راستای حل مسائل، گام برداریم.

منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ اسفند ۹۸
390 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0