تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز

تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز

تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز ، امضا شد. این آموزشها سبب ارتقای سطح کیفی پروژه های استان می گردد

کد خبر: 990630006 تاریخ انتشار: یکشنبه ۳۰ شهریور ۹۹ - ۲:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز ، امضا شد. این آموزشها سبب ارتقای سطح کیفی پروژه های استان می گردد

تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز

تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران فنی و اجرایی میان نظام مهندسی و سازمان مدیریت و برنامه ریزی البرز
تفاهم نامه آموزش پیمان‌کاران نظام فنی و اجرایی میان سازمان نظام مهندسی ساختمان و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز امضا شد
سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز پیش از این در تاریخ ۹۷/۰۴/۲۴ مجوز آموزش دوره های آموزشی مصوب شورای فنی استان را کسب کرده بود.
در ادامه همکاریهای آموزشی و پژوهشی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز، روز ۴شنبه بیست و ششم شهریور ماه نود و نه، زهرا عربشاهی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان البرز بهمراه رمضانی مدیر واحد آموزش این سازمان و کلانی مدير نظام فني و اجرايي و دبير شوراي فني استان برای عقد تفاهم نامه جدید میهمان هیات رییسه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز بودند.
در آغاز این دیدار مهندس صنوبر ضمن خوشامد گویی به میهمانان، با اشاره به همکاریهای گذشته دو مجموعه بویژه در مورد مسایل آموزشی، ابراز امیدواری کرد این آموزشها سبب ارتقای سطح کیفی پروژه های استان گردد.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز تعامل حرفه ای مدیران سازمان مدیریت و برنامه ریزی را یکی از مهمترین عوامل موفقیت همکاریهای ۲ مجموعه برشمرد و این تعامل را الگویی مناسب برای همکاری بین بخشهای مختلف دانست.
در ادامه عربشاهی با ابراز خوشوقتی از همکاریهای انجام گرفته و همکاریهای پیش روی دو سازمان، بر توسعه همکاریهای بخش دولتی و بخش خصوصی تا جایی که بخش خصوصی توانایی دارد، تاکید کرد و گفت: ۳ وجه فنی، آموزشی و مشاوره ای ابتدایی ترین زمینه هایی هستند که باید با بخش خصوصی همکاری داشته باشیم و این را برای خود فرض می بینیم.
وی، سازمان نظام مهندسی را یکی از بهترین مجموعه هایی دانست که میتوانند در این سه وجه دولت را یاری کند و حتی امکان باز شدن زمینه های همکاری بیشتر وجود دارد.
عربشاهی افزایش توانمندیهای علمی پیمانکاران را از مواردی برشمرد که میتوان اقدامات مفیدی در این مورد انجام داد.
عربشاهی در خاتمه اظهاراتش بار دیگر از همکاریهای سازمان نظام مهندسی و کیفیت مناسب خدمات آموزشی ارایه شده از طرف این سازمان تقدیر و تشکر کرد.
غلامی نایب رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز نیز در اظهاراتی با تشکر از حسن ظن مهندس عربشاهی ابراز امیدواری کرد همکاریهای مشترک ادامه یافته و توسعه پیدا کند.
کلانی مدير نظام فني و اجرايي استان نیز با اشاره به این که پس از تغییر نظام فنی و اجرایی و یکسان شدن ضوابط فنی و اجرایی، استان البرز اولین استانی بود که در این مورد، گام‌های موفقی برداشت، گفت: افتخار میکنم که با مجموعه نظام مهندسی ساختمان که جمعی از نخبگان برجسته فنی را در خود جا داده است همکاری می کنیم.
کلانی با اشاره به تفاهم نامه در حال تبادل در مورد آموزش پیمانکاران و مشاوران، تصریح کرد: در تلاش هستیم شرکتهای با گرید بالاتر و نیز شرکتهای حقوقی به تدریج به شمول تفاهم نامه افزوده شوند.
در خاتمه این جلسه، ضمن تبادل تفاهم نامه مشترک، نشان عضویت افتخاری عربشاهی در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز از سوی صنوبر به ایشان تقدیم گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ شهریور ۹۹
581 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0