تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

شهردار شاهین‌شهر ضمن اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، گفت: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری شاهین‌شهر در حوزه ساخت و ساز شهری به شهروندان، برای اولین بار در استان اصفهان انجام می‌گرد

کد خبر: 990205003 تاریخ انتشار: جمعه ۵ اردیبهشت ۹۹ - ۷:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی

شهردار شاهین‌شهر ضمن اشاره به تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، گفت: این اقدام در راستای ارائه خدمات مطلوب شهرداری شاهین‌شهر در حوزه ساخت و ساز شهری به شهروندان، برای اولین بار در استان اصفهان انجام می‌گردد.

تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

تفاهم‌نامه همکاری میان شهرداری شاهین‌شهر و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان

حمیدرضا فرهنگ ادامه داد: شهرداری و سازمان نظام مهندسی ۲ ارگان تأثیرگذار در ساخت و ساز شهری هستند که همکاری آن ها در این حوزه باعث ارتقاء سطح کیفی ساختمان ‌ها و تسهیل در ارائه خدمات به متقاضیان و در نتیجه افزایش ایمنی، امنیت و آسایش بهره‌برداران می‌گردد.

فرهنگ با اشاره به انتخاب شاهین‌شهر بعنوان پایلوت سیستم توسعه هوشمند شهری در کشور، تصریح کرد: اولین قدم در این رابطه راه‌اندازی سامانه شهروندسپاری بود و امیدوار هستیم که چهل و هفت گام دیگر در زمان‌بندی ‌های مشخص شده رونمایی و تقدیم شهروندان گردد.

تفاهم‌نامه‌ای برای تسهیل امور ارباب رجوع

غلام‌حسین عسکری، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان، انعقاد تفاهم‌نامه فی مابین را قدم بسیار بلند در راستای تسهیل امور ارباب رجوع و جلوگیری از سوءاستفاده‌ها عنوان کرد.

عسکری گفت: امید داریم که این خدمات در مرکز و بقیه شهرداری‌ های استان اصفهان راه‌اندازی گردد تا شهروندان بتوانند از مزایای آن استفاده کنند.

ارائه تفاهم‌نامه حول سه محور

وحید مهدویان، معاون حوزه شهرسازی و معماری شهرداری شاهین‌شهر در این جلسه، تفاهم‌نامه مذکور را حول ۳ محور ارائه خدمات در بستر الکترونیک و هوشمند با رویکرد حذف مراجعات حضوری و مکاتبات فیزیکی فی مابین، همکاری در برگزاری دوره‌های آموزشی برای متقاضیان اخذ پروانه ساختمانی و تمامی دست اندرکاران حوزه ساخت و ساز شهری با رویکرد فرهنگ‌سازی در حوزه ساخت و ساز شهری و اخلاق حرفه‌ای و رعایت حداکثری ضوابط و توسعه ساخت و ساز شهری با رویکرد ساده‌سازی فرآیندها و حذف موازی‌کاری‌ها عنوان کرد.

تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری شاهین‌شهر به نمایندگی حمیدرضا فرهنگ، شهردار شاهین‌شهر و نظام مهندسی ساختمان استان اصفهان به نمایندگی غلام‌حسین عسکری رئیس سازمان منعقد شد.

منبع: خبرگزاری برنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۹۹
679 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0