تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ، امضا شد. حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است

کد خبر: 001205008 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ اسفند ۰۰ - ۸:۴۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان ، امضا شد. حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است

تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان

تفاهم نامه شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان
شهردار سمنان بیان کرد:
حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است
شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز شهری، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند. حل مشکلات شهروندان هدف شهرداری سمنان در تعامل با دستگاه ها است.
دومین نشست مشترک شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان صبح امروز در محل سالن شهید بابایی برگزار گردید.
سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان در این نشست که بمنظور امضای تفاهم نامه همکاری مشترک شهرداری سمنان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان با هدف تسریع و تسهیل در ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز شهری و تخریب ساختمان برگزار گردید، بیان کرد: رفع مشکلات و پیگیری مسائل شهروندان از وظایف اصلی مدیریت شهری و هدف اصلی شهرداری در ایجاد تعامل با دیگر دستگاه ها و من جمله سازمان نظام مهندسی ساختمان، است.

مرتضی نژاد بر ضرورت تشکیل جلسات منظم جهت اجرایی نمودن مفاد تفاهم نامه تاکید کرد و طی دستور به معاونت شهرسازی و معماری ، پیگیری آن را مطالبه کرد.
این تفاهم‌نامه در ۱۳ ماده و با هدف توسعه همکاری های مشترک در تمام زمینه های فنی و مهندسی با درنظر گرفتن کلیه ظرفیتها و امکانات و بهره برداری از توانمندیهای علمی و تخصصی دو طرف به امضای سید علی مرتضی نژاد شهردار سمنان و مهدی حکیمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان رسید.
هم‌چنین در حاشیه این نشست موافقت نامه معرفی مهندسین ناظر تخریب ساختمان جهت نظارت بر تخریب، دیوارکشی و تعمیرات ساختمانی به امضاء دوطرف رسید.
منبع: فرتاک نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۰۰
333 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0