تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی ، در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک همکاریهای علمی، آموزشی و پژوهشی امضا شد

کد خبر: 000231005 تاریخ انتشار: جمعه ۳۱ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۰۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی ، در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک همکاریهای علمی، آموزشی و پژوهشی امضا شد

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی

تفاهم نامه همکاری سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی و دانشگاه آزاد اسلامی
انعقاد تفاهم نامه همکاری مشترک علمی و آموزشی – پژوهشی فیمابین سازمان نظام مهندسی ساختمان استان و دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس و تعدادی از مدیران دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد در راستای اجرای تفاهم نامه مشترک همکاریهای علمی، آموزشی و پژوهشی با رمضانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در محل این سازمان دیدار کردند.
علی اکبر رمضانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان شمالی در این دیدار بیان کرد: با رویکرد و نگاه مثبتی که در دانشگاه آزاد در حوزه تعاملات مختلف صورت گرفته و پیرو بازدید انجام شده از امکانات دانشگاه، می توانیم این ارتباط موثر بین دانشگاه و سازمان نظام مهندسی را تقویت کنیم.
رمضانی گفت: با این رویکرد از ظرفیتهای موجود برای ارتباط مؤثر بین دانشگاه و نظام مهندسی استفاده می کنیم تا نتایج و خروجی آن را در صحنه عمل مشاهده کنیم.
وی گفت: اگر دانشگاه با این رویکرد جدی وارد آموزش شود، کار ما هم راحت تر و مشکلات ما در حوزه فنی و حرفه ای کمتر می شود.
رمضانی افزود: اگر تفاهم نامه را به سمتی پیش ببریم که دانشگاه نیز روی موضوع کارآموزی همکاری کند تا دانشجویان در زمان تحصیل و قبل از ورود به حرفه با محیط کار آشنا شوند با انگیزه بیشتری در حوزه مهندسی مشارکت می کنند.
عضو شورای مرکزی در پایان افزود: اگر این امر اجرا شود دغدغه ما بعد از ورود مهندس به حرفه، آشنایی با محیط کار و پروانه اشتغال نیست بلکه به روزرسانی دانش و تکنولوژیهای نو است.
رئیس دانشگاه آزاد بجنورد نیز در ادامه از اعلام آمادگی کامل برای عملیاتی کردن بندهای تفاهم نامه خبر داد و افزود: مجموعه نظام مهندسی مجموعه ای است دارای یک برند ملی که ما می توانیم با همکاری با این مجموعه بنیه های علمی دانشگاه را تقویت و سطح علمی دانشجویان و اساتید را ارتقا دهیم.
مرادی در ادامه گفت: اگر ما هم بتوانیم امکان فعالیت در محیط های کاری را به صورت کارورزی برای دانشجویان فراهم کنیم، موجب مهارت افزایی و دانش اندوزی آنها خواهیم شد.
وی ادامه داد: اگر این امکان فراهم شود دانشگاه به سمت دانشگاه حل مسئله و توجه به جامعه پیش خواهد رفت.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ اردیبهشت ۰۰
594 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0