تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان ، به‌ منظور تبادل تخصص و تجربه‌های موجود و استفاده از منابع و ظرفیت‌ های بین‌بخشی امضا شد

کد خبر: 021028004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۸ دی ۰۲ - ۲:۲۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان ، به‌ منظور تبادل تخصص و تجربه‌های موجود و استفاده از منابع و ظرفیت‌ های بین‌بخشی امضا شد

تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم‌نامه شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران بیان کرد:
شرکت گاز مازندران، اداره کل راه و شهرسازي و سازمان نظام مهندسي ساختمان تفاهم‌نامه همکاري امضا کردند
شرکت گاز استان مازندران، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان به‌ منظور تبادل تخصص و تجربه‌های موجود و استفاده از منابع و ظرفیت‌ های بین‌بخشی تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.
قاسم مایلی رستمی، مدیرعامل شرکت گاز استان این قرارداد را در راستای ساماندهی و ارتقای فرآیند طراحی و نظارت بر لوله‌کشی انواع متقاضیان عمده (با فشار گازpsi 2تا۶۰) و توسعه همکاری‌های فی‌مابین دانست و افزود: براساس آن همه مسئولیت‌های حقیقی و حقوقی مربوط به برگزاری دوره های آموزشی علمی و عملی لوله کشی در قالب مبحث هفدهم و هم‌چنین کنترل و تایید طراحی و نظارت لوله‌کشی گاز به سازمان نظام مهندسی ساختمان واگذار شد و این موضوع با نظارت و تأیید اداره کل راه و شهرسازی خواهد بود.
رستمی ادامه داد: انعقاد تفاهم‌نامه یادشده در راستای برون‌سپاری بخشی از فعالیت‌های شرکت گاز به‌منظور بهره‌برداری و تبادل تجربیات بین کارشناسان شرکت گاز، اداره کل راه و شهرسازی و سازمان نظام مهندسی ساختمان است و کاهش هزینه‌ها و به دنبال آن افزایش کیفیت و شتاب در روند ارائه خدمات را در پی خواهد داشت که منتج به ایجاد رفاه و آسایش مردم می‌شود.
مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران گفت: باید به سمتی برویم که با تزریق گاز طبیعی به‌عنوان سوختی پاک، به‌زودی صنعت استان را به عنوان صنعت سبز معرفی کنیم. این موضوع با حرکت شتابنده‌ سال‌های اخیر در گازرسانی به واحدهای صنعتی دور از دسترس نیست.
لازم به ذکر است این تفاهم‌نامه به امضای قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران، علی دیوسالار مدیرکل راه و شهرسازی استان و عهد یزدی نژاد رئیس نظام مهندسی ساختمان مازندران رسید و مبادله گردید.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۸ دی ۰۲
184 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0