تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان ، بمنظور توسعه آموزشهاي مهارت محور و فني و حرفه اي در حوزه صنعت ساختمان امضا گردید

کد خبر: 001203005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳ اسفند ۰۰ - ۸:۱۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان ، بمنظور توسعه آموزشهاي مهارت محور و فني و حرفه اي در حوزه صنعت ساختمان امضا گردید

تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان

تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان
تفاهم نامه همكاري فني و حرفه‌اي خوزستان وسازمان نظام مهندسي امضا گردید
تفاهم نامه توسعه همكاري آموزشي اداره كل آموزش فني و حرفه‌اي خوزستان و سازمان نظام مهندسي ساختمان استان روز ۳ شنبه منعقد گردید.
اين تفاهم نامه در راستاي گسترش روزافزون سامانه هاي نوين مديريتي و مهارتي و بمنظور توسعه آموزشهاي مهارت محور و فني و حرفه اي در حوزه صنعت ساختمان امضا گردید.
اين تفاهم‌ نامه به امضاي عبدالنبي سواعدي، مديركل آموزش فني و حرفه اي خوزستان و كوروش خواجوي رييس سازمان نظام مهندسي ساختمان خوزستان و در راستاي فراهم كردن زمينه هاي لازم براي تربيت نيروي انساني متخصص صنعت ساختمان با برنامه ‏ريزي و اجراي دوره‌ هاي آموزش عملي و بهره ‏برداري از ظرفيت ‏ها و توانمندي‏ها به امضاي دو طرف رسيد.
همكاري متقابل طرفين در نيازسنجي، امكان سنجي، ارزيابي آموزشي، گرداوری و بازنگري استانداردهاي مهارتي، برگزاري دوره‏‌هاي آموزشي مهارتي موردنظر و صدور گواهي‌نامه‏‌ هاي مربوط به پشتيباني از طرح ‌ها و ايده‌ هاي نوآور با رويكرد اشتغال و فراهم كردن زمينه استفاده از امكانات و تجهيزات موجود در مركز تحقيقات جهت ارتقاي سطح توانمندي مربيان آموزش فني و حرفه‌اي ازجمله اهداف اين تفاهم‌نامه است.
برگزاري همايش ‌ها و گردهمايي ‏‌هاي تخصصي و علمي در مورد صنعت ساختمان و اجراي دوره‏‌هاي آموزشي ورود به حرفه، برنامه ريزي و اجراي دوره‌هاي مشاركتي براساس نيازسنجي آموزشي و توافق مشترك از ديگر اهداف اين تفاهم‌نامه است.
از ديگر تعهدات مشترك طرفين در اين تفاهم‌ نامه مي توان به همكاري براي تشكيل كميته برنامه ريزي و نظارت بر روند اجراي آموزش‌ هاي مشترك، تهيه و گرداوری استانداردهاي جديد و مورد تقاضا جهت تاييد و تصويب سازمان آموزش فني و حرفه‌اي كشور بمنظور فراهم كردن زمينه آموزش آن با استفاده از ظرفيت‌ هاي علمي اشاره كرد.
منبع: خوزنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳ اسفند ۰۰
317 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0