تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران

تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران

تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران ، امضا شد. در این جلسه، فرهام مقدم راد، رئیس دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی این تفاهم‌نامه را مثبت ارزیابی کرد

کد خبر: 991102011 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ بهمن ۹۹ - ۹:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران ، امضا شد. در این جلسه، فرهام مقدم راد، رئیس دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی این تفاهم‌نامه را مثبت ارزیابی کرد

تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران

تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و نظام مهندسی ساختمان تهران
تفاهم ‌نامه همکاری شرکت اشتاد سازه بهینه پارت و دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان
در جلسه ای مشترک، با حضور مجتبی صابر، عضو هیأت مدیره سازمان، فرهام مقدم رئیس دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی و حسام تکلو مدیرعامل شرکت اشتاد سازه پارت، تفاهم‌نامه‌ای فی‌مابین دبیرخانه صادرات خدمات مهندسی و شرکت اشتادسازه، در مورد توسعه زمینه‌های مشترک جهت صادرات خدمات فنی مهندسی و اجرای پروژه‌ها، منعقد و تبادل گردید.
استفاده از پتانسیل ‌ها و تجربیات فنی – اجرایی در قالب معرفی شرکت به بازارهای صادرات خدمات فنی مهندسی و موضوعاتی نظیر آموزش، ارائه خدمات بازاریابی و تحقیق در بازارهای هدف و سمینارها و نمایشگاه‌ های مرتبط در داخل و خارج از کشور از موارد مطرح در این تفاهم‌نامه است.
در این جلسه، فرهام مقدم راد، این تفاهم‌نامه را مثبت ارزیابی کرد و بر استفاده از تجربیات و توانمندی‌ های اشتاد سازه که در این زمینه فعالیت‌ های قابل‌توجه داشته تأکید کرد.
حسام تکلو، مدیرعامل شرکت اشتاد سازه بهینه پارت نیز ضمن گزارش کامل از فعالیت ‌های این شرکت و اشاره به موضوع مهم و به موضوع مهم و کاربری درز انقطاع و انبساط ساختمان که توسط این شرکت براساس استانداردهای جهانی، بومی‌سازی شده است، آمادگی آن شرکت را برای هر گونه همکاری اعلام کرد.
وی از برگزاری همایش ملی در جزیره کیش به میزبانی شرکت بهینه پارت و همکاری صادرات خدمات مهندسی خبر داد و افزود: در اسفندماه سال جاری، این همایش، با حضور نخبگان عرصه مهندسی کشور، برگزار خواهد شد.
صابر، خزانه‌دار سازمان نیز، همکاری‌ ها و ارتباط و توسعه فعالیت‌ های سازمان و شرکت ‌های مشاور حوزه ساختمانی را مؤثر ارزیابی کرد.
طبق این تفاهم‌نامه، علی گلچین مدیر اداری دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی، به نمایندگی از این دبیرخانه و سید امیر حسنی به‌عنوان نماینده شرکت اشتاد سازه برای پی‌گیری اجرای مفاد تفاهم‌نامه، انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ بهمن ۹۹
582 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0