تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم ، امضا گردید. امضای این تفاهم‌نامه به الکترونیکی شدن فرآیند کسب تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی تاکید دارد

کد خبر: 020626001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ شهریور ۰۲ - ۷:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم ، امضا گردید. امضای این تفاهم‌نامه به الکترونیکی شدن فرآیند کسب تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی تاکید دارد

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم

تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم
تفاهم‌نامه همکاری بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم امضا گردید
تفاهم‌نامه «خدمات الکترونیک» بین شرکت گاز و سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم با حضور مدیران و رؤسای این شرکت و سازمان امضا شد.
مرتضی خوش‌لهجه، مدیرعامل شرکت گاز استان قم در نشست امضای این تفاهم‌نامه با اشاره به لزوم الکترونیکی شدن فرآیند کسب تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی، گفت: این کار افزون بر صیانت از حقوق شهروندی، تکریم ارباب‌ رجوع و تسریع در انجام فعالیت‌ها، از سوءاستفاده احتمالی افراد سودجو نیز جلوگیری می‌کند.
خوش لهجه حجم تخلفات مرتبط با ساخت‌وسازهای بدون تأییدیه سازمان نظام‌ مهندسی در استان قم را پایین توصیف کرد و گفت: نظام‌مند کردن این فرآیند می‌تواند سبب هماهنگی بیشتر شرکت گاز و سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان شود.
وی در خاتمه بر ضرورت همکاری هرچه بیشتر شرکت گاز با سازمان نظام‌ مهندسی تأکید کرد و خواستار برگزاری نشست‌های هماهنگی بیشتر از سوی طرفین شد.
امین مقومی، رئیس سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان قم نیز با بیان اینکه برخی سوءاستفاده‌ها در فرآیند صدور تأییدیه‌ها از جمله معضلات پیش‌روی این سازمان است، ادامه داد: الکترونیکی کردن این فرآیند می‌تواند مانع تخلفات احتمالی در این زمینه شود.
مقومی، هم‌چنین شرکت گاز را از جمله دستگاه‌های مسئولیت‌پذیر استان توصیف و از زحمات مدیران و کارکنان این شرکت برای عمل به وظیفه خود قدردانی کرد.
منبع: انرژی پرس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ شهریور ۰۲
100 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0