اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، انتخاب شدند. نتایج انتخابات و اسامی اعضا اصلی و هیئت مدیره و اعضا علی البدل پس از تائید دستگاه نظارت کشور اعلام عمومی خواهد شد

کد خبر: 000710007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۰ مهر ۰۰ - ۷:۰۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد ، انتخاب شدند. نتایج انتخابات و اسامی اعضا اصلی و هیئت مدیره و اعضا علی البدل پس از تائید دستگاه نظارت کشور اعلام عمومی خواهد شد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد

اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد
اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی ساختمان کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شدند
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: با برگزاری نهمین دوره انتخابات سازمان نظام مهندسی در این استان اعضای جدید هیئت مدیره این سازمان در استان کهگیلویه و بویراحمد مشخص شدند.
“محمدرضا عابدی” بیان کرد: در این دور از انتخابات نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد از ۴ هزار چهل و هشت نفر مهندس واجد شرایط رای دادن، تعداد بیش از ۲۲۰۷ نفر، پنج‌شنبه ۸ مهر ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ عصر هم زمان با سراسرکشور و بخاطر رعایت پروتکلهای بهداشتی به صورت الکترونیکی به فرد منتخب خود رای دادند.
عابدی با عنوان این‌که نتایج انتخابات و اسامی اعضا اصلی و هیئت مدیره و اعضا علی البدل پس از تائید دستگاه نظارت کشور اعلام عمومی خواهد شد، گفت: این رقابت بین بیست نفر داوطلب برای عضویت در هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان هفت مهر ماه ۱۴۰۰ برگزار شد، که در نهایت نتایج به شرح ارائه شده مورد تایید هئیت محترم نظارت قرار گرفت.
وی با اشاره به اسامی منتخبین نهمین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کهگیلویه و بویراحمد، ادامه داد: در خاتمه این انتخابات با کسب بیشترین آرا در رشته عمران “کامرانی جهانبازی “با ۱۰۵۸ رای، “علی صادقی “با ۸۳۱ رای، “احمدرضا خورشیدی “با ۸۰۰ رای و “سعید وحیدفر ” با ۶۵۹ رای انتخاب شدند.
مدیر روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان کهگیلویه و بویراحمد با عنوان اینکه هم‌چنین در رشته نقشه برداری “محمد احمدی” با ۱۱۸۴ رای برگزیده شد، تصریح کرد: در رشته برق “مهرداد موحد پور” با ۸۶۲ رای انتخاب شدند.
عابدی افزود: در رشته مکانیک “جهانگیر احسانی” با ۷۸۴ رای با کسب اعتماد جامعه مهندسان در ترکیب اعضای هیئت مدیره نظام مهندسی انتخاب شد.
وی افزود: در رشته معماری “حمید اسکندی با نهصد رای و در رشته شهرسازی “عمران کهزادی یوسف آباد” با ۱۲۵۳ انتخاب شد.
وی گفت: در ۴ رشته مهندسی اعضای علی البدل نیز مشخص شدند که “علم علیزاده” با ۵۷۸ رای و “ابوالقاسم عزیزی” با ۵۴۲ رای در رشته عمران، “علی زمان زمانی” با ۳۹۳ رای در رشته برق، “هادی فروغ فر” با ۵۷۹ رای در رشته مکانیک و فیروز پرویزیان با ۷۰۰ رای در رشته معماری بعنوان اعضای علی البدل انتخاب و معرفی شدند.
لازم به ذکر است که طبق آئین نامه اجرایی قانون نظام مهندسی ساختمان داوطلبانی که از فرآیند انتخابات شکایت دارند می توانند تا پنج روز پس از اخذ رای شکایت خود را ارائه کنند تا توسط هیئت اجرایی و نظارت مورد بررسی قرار گرفته و رسیدگی گردد.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ مهر ۰۰
578 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0