عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد ، باید تعرفه دستمزد مهنسان ناظر به روز رسانی شود

کد خبر: 020207004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۷ اردیبهشت ۰۲ - ۹:۰۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد ، باید تعرفه دستمزد مهنسان ناظر به روز رسانی شود

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد

عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان: دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان بیان کرد:
دستمزد مهندسین ناظر تناسبی با تورم ندارد
ابراهیم پور، عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اظهار داشت: دستمزد مهندسین ناظر مطابقتی با تورم و شرایط موجود در جامعه ندارد خیلی نسبت به تورم عقب است.
محمد ابراهیم پور با عنوان اینکه دستمزد مهندسین ناظر بسیار اندک است، گفت: رئیس سازمان نظام مهندسی استان پیش از سال جدید ذکاوتی به خرج داد و بیست درصد دستمزد مهندسان را افزایش داد چون مبانی قیمت گذاری هنوز در سال ۱۴۰۲ انجام نشده است.
وی ضمن یادآوری این مطلب که باید تعرفه دستمزد مهنسان ناظر به روز رسانی شود، ادامه داد: از آنجایی که روال این فرایند طولانی است، هنوز وزارت راه و شهرسازی مبانی قیمت گذاری را اعلام نکرده است.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان اعلام دیرهنگام دستمزد مهندسان ناظر را از چالشهای این حوزه دانست و گفت: با توجه به اینکه همه منتظر هستند تا وزارت راه و شهرسازی مبانی قیمت گذاری را اعلام کند قطعاً این روال طول خواهد کشید و شاید تا فصل تابستان هم اعلام تعرفه جدید را نداشته باشیم.
وی با بیان اینکه این موضوع استانی نیست، تصریح کرد: باید شورای مرکزی نظام مهندسی با تعاملی که با وزارتخانه دارد هر چه زودتر نسبت به ابلاغ تعرفه اقدام کند.
عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان، بی‌انگیزگی مهندسین ناظر به کار و رکود در بازار مسکن را از آسیبهای دستمزد پائین مهندسین ناظر دانست و ادامه داد: تنها راهکار برای حذف این آسیب به روز رسانی تعرفه است.
وی در پایان یادآور شد: وزارت راه و شهرسازی باید بپذیرد که جامعه مهندسین هم جزئی از مردم است و درآمدش بر مبنای واقعیت های روز باشد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اردیبهشت ۰۲
168 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0