عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات ، تصمیم‌گیری گروهی بر مبنای خرد جمعی از پایه‌های اساسی مدیریت مشارکتی است

کد خبر: 020505010 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۵ مرداد ۰۲ - ۱۲:۱۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات ، تصمیم‌گیری گروهی بر مبنای خرد جمعی از پایه‌های اساسی مدیریت مشارکتی است

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین: تشکیل کمیته نظام پیشنهادات
تشکیل کمیته نظام پیشنهادات
فرزاد رحمتی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از تشکیل کمیته نظام پیشنهادات در این سازمان خبر داد و گفت: تصمیم‌گیری گروهی بر مبنای خرد جمعی از پایه‌های اساسی مدیریت مشارکتی است. اعضای هیات مدیره معتقدیم که از طریق مشارکت دادن اعضا در تصمیم‌گیری‌ها می‌توانیم بهره‌برداری و کیفیت ارائه خدمات در سازمان را افزایش دهیم.
وی ادامه داد: از این رو با پی‌گیری هیات مدیره، کمیته نظام پیشنهادها در سازمان فعال شده و سامانه پیشنهادات ایجاد شده و اعضا می‌‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت پیشنهادات، پیشنهادات خود را به ثبت برسانند.
رحمتی گفت: پیشنهادهای ثبت شده در سامانه، در کمیته مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند و اگر قابلیت اجرایی داشته باشند، به نام پیشنهاد دهنده اطلاع رسانی و اجرایی می‌شود. البته از پیشنهاددهنده هم تقدیر و تشویق به عمل خواهد آمد.
وی ادامه داد: امروزه در شبکه‌های اجتماعی تعداد بسیار زیادی پیشنهادها و نظراتی داده می‌شود، ولی فرد پیشنهاددهنده نمی‌داند که آیا این پیشنهاد به دست سازمان می‌رسد و ترتیب اثر داده می‌شود یا خیر. اما از طریق این سامانه، فرآیند نظام پیشنهاد، نظام‌مند شده و افراد می‌توانند اطمینان حاصل نمایند که پیشنهادهایشان به دست سازمان می‌رسد و قابلیت پی‌گیری هم دارد.
عضو هیات مدیره سازمان گفت: از اعضای محترم سازمان و کلیه افرادی که از سازمان خدمات دریافت می‌کنند دعوت می‌‌شود که با مراجعه به این سامانه، پیشنهادات خودشان را به ثبت رسانده و سازمان را در رسیدن به اهداف خود و ارائه خدمات با کیفیت بالاتر یاری دهند.
قابل ذکر است، نشانی سامانه ثبت پیشنهادات https://qeng.ir/suggest/ است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ مرداد ۰۲
172 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0