عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد

عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد

عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد ، طرح‌های اجرایی نهضت ملی مسکن در اردبیل مهندس ناظر ندارد و به نظر می‌رسد با کیفیت پایین در حال اجرا هستند

کد خبر: 020830003 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آبان ۰۲ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد ، طرح‌های اجرایی نهضت ملی مسکن در اردبیل مهندس ناظر ندارد و به نظر می‌رسد با کیفیت پایین در حال اجرا هستند

عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد

عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل: پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد
عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل بیان کرد:
پروژه‌های نهضت ملی مسکن اردبیل ناظر ندارد
عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل اظهار داشت: طرح‌های اجرایی نهضت ملی مسکن در اردبیل مهندس ناظر ندارد و به نظر می‌رسد با کیفیت پایین در حال اجرا هستند.
وثوقی ایرانی شامگاه جمعه در نشست با مسئولان مسکن در اردبیل، گفت: در شهرک شهید سلیمانی برخی پروژه‌ها به سقف ششم رسیدند در حالی که این پروژه‌ها فاقد مهندس ناظر بوده و ضرورت دارد در این زمینه تدبیری درست اندیشیده شود.
ایرانی، لزوم اجرای دقیق قوانین را در این بخش یادآور شد و ادامه داد: بزرگ‌ترین پروژه مسکن استان باید از یک قاعده و قانون منسجم برخوردار باشد و اصلاً پسندیده نیست این پروژه‌ها بدون ناظر فنی اجرایی شده و واحدهای بی‌کیفیتی را تحویل مردم دهیم.
وی افزود: ضروری است تا متولیان امر هر چه سریع‌تر برای پروژه‌ها از طریق سازمان نظام مهندسی ناظر بر اساس قوانین و مقررات انتخاب کرده و به‌کارگیری کنند.
عضو هیأت رییسه نظام مهندسی ساختمان اردبیل گفت: طرح نهضت ملی مسکن از طرح‌های امیدبخشی است که مردم ما به ویژه افراد فاقد مسکن به آن دل بسته و امیدوار هستند که انتظار می‌رود این پروژه با نظارت‌های دقیق و استفاده از مصالح کیفی به شکل مطلوب و مناسب اجرایی و عملیاتی گردد.
ایرانی در بخش دیگری از اظهارات خود گفت: نظام مهندسی ساختمان آمادگی دارد تا در فرآیند مختلف اجرای نهضت ملی مسکن با گستردگی خاص در شهر اردبیل از نیروهای توانمند، متخصص و با تجربه خود استفاده کرده و به ساخت و ساز مناسب و ایمن آن کمک کند.
وی ادامه داد: هر چند برخی‌ها به روی این مسأله و نبود مهندس ناظر چشم بسته‌اند اما ضرورت دارد با تدبیر مناسب مسئولان استان به ویژه شورای مسکن مشکلات و موانع به وجود آمده در این بخش برطرف و از ظرفیت مهندسان ناظر توانمند استفاده گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۰۲
111 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0