عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل

عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل

عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل ، خبر داد. به نظر می‌رسد باید از سازمان نظام مهندسی دعوتی به عمل آید تا در شورا حاضر شوند

کد خبر: 010309001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ خرداد ۰۱ - ۸:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل ، خبر داد. به نظر می‌رسد باید از سازمان نظام مهندسی دعوتی به عمل آید تا در شورا حاضر شوند

عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل

عضو شورای شهر تهران: کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل

قصور شهرداری آبادان در ریزش ساختمان متروپل
عضو شورای شهر تهران از کوتاهی شهرداری آبادان به علت منفعت و ریزش ساختمان متروپل خبر داد.
نرجس سلیمانی در جریان شصت‌و‌ششمین جلسه شورای شهر تهران ضمن اشاره به حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان بیان داشت: این حادثه را به خانواده جان‌باختگان تسلیت عرض می‌کنم و امیدوار هستیم هر چه زودتر مصدومان این حادثه بهبود یابند.
سلیمانی با اشاره به تخلف شهرداری آبادان در حادثه متروپل اظهار داشت: بنا بر اطلاعات و گزارشاتی که وجود دارد مشخص است که شهرداری آبادان به علت منفعت در انجام وظایف خود کوتاهی کرده است.
وی با اشاره به اینکه به نظر می‌رسد باید از سازمان نظام مهندسی دعوتی به عمل آید تا در شورا حاضر شوند، ادامه داد: با حضور سازمان مهندسی می‌توانیم کمیسیون مشترکی را با حضور نمایندگان شورا در کمیسیون‌ های نظارت و حقوقی، عمران، شهرسازی و بودجه تشکیل بدهیم.
وی هم‌چنین به گلایه شهروندان تهرانی از وضعیت حمل و نقل در شهر تهران پرداخت و افزود: با توجه به اینکه برخی مسافران و شهروندان تحت عنوان مسافران کثیر‌السفر نام برده می‌ شوند به تبع باید حمایت ‌های لازم از این افراد برای ارائه تسهیلات مناسب‌تر در حوزه حمل و نقل پیش‌بینی گردد.
علی‌رضا نادعلی سخنگوی شورای شهر تهران نیز از ریاست شورای شهر تهران خواست تا در جلسات آتی از علی نصیری مدیر رئیس سازمان پیش‌گیری و مدیریت بحران شهر تهران دعوت شود تا گزارشی در مورد موضوع مدیریت بحران و ایمنی ارائه کند.
آقامیری دیگر عضو شورای شهر تهران نیز از سفر تعدادی از اعضای شورای عالی استان ‌ها به آبادان خبر داد و افزود: بر حسب دستور رئیس شورای عالی استان‌ ها قرار است پنج‌شنبه هفته جاری تعدادی از اعضای این شورا در محل ریزش ساختمان متروپل آبادان حضور پیدا کنند.
منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ خرداد ۰۱
289 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0