در اسفند ماه برگزار می شود:

هم اندیشی اعضا نظام مهندسی کشاورزی در کویر بشرویه

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز مهندس 4 الی 6 اسفند ماه گردهمایی مهندسین سراسر کشور در کویر بشرویه برگزار می شود.

کد خبر: 7090 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۲ بهمن ۹۵ - ۲:۲۴ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: به مناسبت روز مهندس ۴ الی ۶ اسفند ماه گردهمایی مهندسین سراسر کشور در کویر بشرویه برگزار می شود.هم اندیشی اعضا نظام مهندسی کشاورزی در کویر بشرویه

هم اندیشی اعضا نظام مهندسی کشاورزی در کویر بشرویه

هم اندیشی اعضا نظام مهندسی کشاورزی در کویر بشرویه

هم اندیشی اعضا نظام مهندسی کشاورزی در کویر بشرویه

محمدحسین اکبری با اشاره به اینکه در اذهان عمومی مهندس تداعی کننده خلاقیت، نوآوری، حرکت و پیشرفت است، اظهارکرد: روز مهندس بهانه‌ای برای الگوسازی از اندیشه سترگ مهندسی ایران زمین برای آینده‌سازان این مرز و بوم بوده که با تکیه بر همت و بهره‌گیری از علم و دانش بومی، حفظ و اعتلای میراث نیاکان خویش را رقم می‌زند.

وی افزود: در روز ملی مهندسی، با یادآوری تعهد و مسئولیت خود، در حال و آینده و به تأسی از فرهنگ و تمدن غنی ایرانی، فارغ از هر نگاهی، با همدلی و مودت و بکارگیری تمامی ظرفیت‌های مهندسی و با تکیه بر اخلاق حرفه ای، در راستای پیشرفت و آبادانی ایران بیش از همیشه کوشا خواهیم.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی ادامه داد:  با این کار سهم خود را در سند چشم انداز توسعه پایدار ایران به خوبی ایفا خواهیم کرد.

اکبری  از برگزاری گردهمایی مهندسین  کشور در کویر بشرویه در اسفند ماه خبرداد و گفت: خراسان جنوبی ۴ الی ۶ اسفندماه میزبان مهندسین کشور است که این برنامه به منظور فراهم کردن محیطی دوستانه و سرشار از احترام و نشاط و همدلی برای ارتباط مهندسین سراسر کشور تدارک دیده شد.

وی ادامه داد: همچنین در این برنامه بدنبال فراهم کردن فرصت‌هایی برای تجربه‌های آموزنده، شگفت انگیز و متفاوت از تلاشگران عرصه مهندسی این مرز و بوم خواهیم بود.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی خراسان جنوبی بیان کرد: از جمله اهداف این گردهمایی تقدیر و ارج نهادن به شغل مهندسی، ایجاد روحیه نشاط و پویایی در بین مهندسین، همدلی و آشنایی مهندسین سراسر کشور با یکدیگر، بزرگداشت یاد و نام استاد خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس و جلب حمایت و افزایش اعتماد مردم نسبت به مهندسین است.

اکبری ادامه داد: همچنین استقبال از شگفتی‌ها، تنوع و نوآوری در سفرهای طبیعت‌گردی، اجرای سفرهای مسئولانه با توجه به اصول حفاظت از محیط زیست و احترام به فرهنگ و باورهای مردم بومی و بکارگیری امکانات محلی در راستای تقویت اقتصاد جوامع بومی از دیگر اهداف این برنامه است.

وی یادآور شد: در این برنامه برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت‌یابی شب و روز و کار با GPS، دانش‌افزایی تئوری و عملی مهندسین، آشنایی با ویژگی‌ها و مناطق مختلف کویر و بکارگیری آموزش‌های تئوری درعرصه عمل نیز گنجانده شده است.

 

منبع: ایسنا

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ بهمن ۹۵
1310 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0