رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان

رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان

رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان ، یک ویژگی مهم و شاخص در عرصه رسانه است. رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از تلاش همه خبرنگاران در انعکاس رویدادهای مهم و بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردمی تشکر کردند

کد خبر: 990517008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ مرداد ۹۹ - ۲:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان ، یک ویژگی مهم و شاخص در عرصه رسانه است. رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از تلاش همه خبرنگاران در انعکاس رویدادهای مهم و بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردمی تشکر کردند

رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان

رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین بیان کرد:
رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار یک شاخص مهم است
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین اظهار داشت: رویکرد تخصصی خبرگزاری مهر در انتشار اخبار به ویژه در عرصه صنعت ساختمان یک ویژگی مهم و شاخص در عرصه رسانه است.
به مناسبت روز خبرنگار، رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین از تلاش همه خبرنگاران در انعکاس رویدادهای مهم و بیان دغدغه‌ها و مشکلات مردمی تشکر کردند.
سید کاظم مجابی، رئیس سازمان نظام مهندسی استان قزوین در این دیدار افزود: رسانه‌ها در فرهنگ سازی و کمک به حل چالش ‌های حوزه ساختمان به ویژه رعایت مقررات ساخت و ساز و استحکام بخشیدن به دوام و استانداردسازی بناها نقش آفرین هستند و می ‌توانند ابزار بسیار مفیدی برای ما در نظام باشند.
مجابی ادامه داد: مرگ و میرهای ناشی از بی توجهی به استانداردسازی ساخت و ساز، تأسیسات، آسانسور، بی توجهی به مقررات مبحث هجدهم نیازمند اطلاع رسانی توسط رسانه هاست و ما آمادگی داریم در این عرصه با رسانه‌ها همکاری بیشتری داشته باشیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اشاره به جایگاه خبرگزاری مهر در استان تصریح کرد: خوشبختانه همکاران باسابقه و با تجربه‌ای در این رسانه فعالیت می ‌کنند و نگاه تخصصی شما که در جلسات تخصصی در پرسش های شما و نیز نوع انعکاس و تنظیم خبر دیده می ‌شود نشان می‌ دهد توان بالایی دارید که برای ما ارزشمند است.
وی تصریح کرد: حضور پر رنگ شما در همه رویدادها مصداق یک رسانه پویا و با انگیزه و فعال در استان است که می ‌تواند برای نیروهای جوان نیز یک الگو باشد.
مجابی تصریح کرد: از خبرگزاری مهر انتظار داریم در راستای فرهنگ سازی و احقاق حقوق شهروندی، پیش‌گیری از حوادث احتمالی، بازنگری در قوانین نظام همراه ما باشد و همکاری بیشتری در این عرصه انجام دهید.
هم‌چنین بهرام روستا زاده معاون منطقه هفت بانک شهر بهمراه شهرام کوچک علی مدیر روابط عمومی با حضور در دفتر خبرگزاری مهر از تلاش فعالان این رسانه تجلیل کرد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۹
636 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0