دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران و هیأت رئیسه سازمان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران در دیدار با شهردار و عضو شورای شهر کیاکلا بیان کرد:

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با شهردار و عضو شورای شهر کیاکلا

نهادینه سازی رعایت مقررات ملی ساختمان از طریق آموزشهای کیفی و همکاری تخصصی مشاوره ای در گرداوری طرحهای جامع و تفصیلی شهرها را جزو راهبردها و وظایف نظام مهندسی میدانیم.

کد خبر: 190712010 تاریخ انتشار: جمعه ۲۱ تیر ۹۸ - ۲:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،نهادینه سازی رعایت مقررات ملی ساختمان از طریق آموزشهای کیفی و همکاری تخصصی مشاوره ای در گرداوری طرحهای جامع و تفصیلی شهرها را جزو راهبردها و وظایف نظام مهندسی میدانیم.

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با شهردار

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران با شهردار

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی  ساختمان استان مازندران با شهردار و عضو شورای شهر کیاکلا

شهردار کیاکلا گفت: از سازمان نظام مهندسی، بابت حضور به موقع در شرایط بحرانی و کمک رسانی به سیل زدگان کمال سپاس را دارم.

در دیدار ریاست سازمان با شهردار و عضو شورای شهر کیاکلا که در روز ۴شنبه نوزدهم تیر ماه نود و هشت، در محل سازمان برگزار گردید، توسعه همکاری ‌های متقابل بین شهرداری کیاکلا با دفتر نمایندگی آن شهر مورد گفتگو و بررسی قرار گرفت. در این دیدار حقیقی، با اشاره به برنامه های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در جهت نهادینه‌سازی رعایت مقررات ملی ساختمان، همکاری با شهرداری ‌ها و سایر مراجع صدور پروانه‌های ساختمانی را جزو راهبردهای اصلی سازمان ذکر کرد و ضمن آمادگی سازمان در راستای ارائه مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در رشد و توسعه شهرسازی و معماری، طراحی و گرداوری طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرها را بسیار بااهمیت دانست و بر همکاری دفاتر نمایندگی سازمان با شهرداری ‌های شهرها برای بهبود روند خدمات‌ رسانی تأکید کرد.

در این دیدار حقیقی، با اشاره به برنامه های سازمان نظام‌مهندسی ساختمان در جهت نهادینه‌سازی رعایت مقررات ملی ساختمان، همکاری با شهرداری ‌ها و سایر مراجع صدور پروانه‌های ساختمانی را جزو راهبردهای اصلی سازمان ذکر کرد و ضمن آمادگی سازمان در راستای ارائه مشاوره‌های تخصصی و حرفه‌ای در رشد و توسعه شهرسازی و معماری، طراحی و گرداوری طرح‌ های جامع و تفصیلی شهرها را بسیار بااهمیت دانست و بر همکاری دفاتر نمایندگی سازمان با شهرداری ‌های شهرها برای بهبود روند خدمات‌ رسانی تأکید کرد.

رییس سازمان استان، همکاری و همدلی با مردم را نیز بخشی از کارکردهای سازمان دانست و تلاش و جدیت سازمان را در ارائه کمک‌رسانی و حضور در نقاط آسیب‌زده استان بخشی از همین راهبرد برشمرد.

در این دیدار … سید حامد بیکایی شهردار کیاکلا و جواد قصابیان عضو شورای اسلامی آن شهر از سازمان نظام‌مهندسی بابت ایجاد شرایط و تسهیلات مؤثر برای ارائه خدمات مهندسی بهتر به مردم آن شهرستان تشکر نمودند. هم‌چنین میهمانان سازمان از حضور به‌موقع در شرایط بحرانی و کمک‌رسانی همدلانه و سریع به سیل‌زدگان آن شهرستان نیز قدردانی کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

مباحث آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ تیر ۹۸
830 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0