جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن

جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن

جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن ، با حضور رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد

کد خبر: 000919006 تاریخ انتشار: جمعه ۱۹ آذر ۰۰ - ۴:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن ، با حضور رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی برگزار شد

جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن

جلسه اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن
اولین جلسه کمیته هماهنگی استانی در رابطه با اجرایی کردن شیوه نامه نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه اماکن با حضور رییس اداره نظام مهندسی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، قائم مقام مدیرعامل شرکت توزیع برق مشهد، مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه ی شرکت توزیع برق استان خراسان رضوی و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی در رشته تاسیسات برقی و نیز کارشناسان مربوطه، در سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار گردید.
این جلسه که به دنبال پی‌گیری ساماندهی مجریان تجربی تاسیسات برقی ساختمان براساس شیوه نامه ی نظارت بر طراحی و اجرای استاندارد تاسیسات برق کلیه ی اماکن، در سال گذشته برگزار شد، حاضران بر به لزوم اجرایی شدن کامل این شیوه نامه تاکید کردند.
در این جلسه قائم مقام مدیر عامل شرکت توزیع برق مشهد به موضوع ضرورت اطلاع رسانی به این شرکت در ابتدای پروژه مبنی بر رفع حریم شبکه برق، ضرورت ایجاد پست در موارد ی که طراح برق پیش بینی می کند اشاره داشت.
به بیان کارشناس اداره کل راه و شهرسازی با اجرایی کردن این شیوه نامه نبایستی عامل مسئولیت بیشتر برای مهندسان طراح و ناظر سازمان باشیم‌.
مدیر دفتر نظارت و کنترل پروژه شرکت توزیع استان نیز ضمن اشاره به این نکته که توزیع استان از ابتدای سال آمادگی لازم جهت اجرای سامانه جدید خود با همکاری سازمان را داشته است خواستار اجرای شیوه نامه مذکور با رعایت مسائل فنی و ارائه خدمات عمومی گردید.
ایمان سریری عضو هیات مدیره سازمان ضمن اشاره به تجربه موفق استان بوشهر در زمینه اجرای این شیوه نامه، حرفه ای شدن خدمات مجریان تجربی در رشته برق را از جمله امتیازات این شیوه نامه برشمرد.
زهید زارعی عضو هیات مدیره سازمان نیز با اشاره به اینکه هدف سازمان از اجرای این شیوه نامه کمک به مهندسان برق جهت اطمینان بیشتر از کیفیت ارایه خدمات مهندسی هست، حمایت شرکتهای توزیع و اداره کل راه و شهرسازی را جهت اجرای این شیوه نامه خواستار گردید.
قابل ذکر است ساماندهی مجریان تجربی تاسیسات برقی هم اکنون در مرحله ی هماهنگی جهت برگزاری دوره آموزشی براساس این شیوه نامه است، طی این جلسه مقرر گردید، ارگانهای دخیل در شیوه نامه در جلسه آتی راه‌کارهای سازمان مطبوع خود جهت اجرای جامع این شیوه نامه با در نظر گرفتن هدف اصلی آن را ارائه کنند تا جدول زمان بندی اجرایی شیوه نامه تدوین شود و سازمان نظام مهندسی استان براساس سرفصلهای آموزشی ارائه شده در جلسه نسبت به آموزش مجریان تجربی اقدام کند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۰۰
379 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0