گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه در استان قزوین برگزار گردید:

جزئیات گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه و عمران شهری

سومین گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ های توسعه و عمران شهری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان، استادان، کارشناسان و مهندسین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار گردید.

کد خبر: 960809002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۹ آبان ۹۶ - ۷:۱۳ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، سومین گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ های توسعه و عمران شهری با حضور مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری، مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان استان، استادان، کارشناسان و مهندسین در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار گردید.گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه

گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه

گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه

جزئیات گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل  در طرح ‌های توسعه و عمران شهری

این گردهمایی توسط اداره کل راه و شهرسازی با همکاری سازمان نظام‌ مهندسی و اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار گردید.
محسن اسماعیلی مدیر معماری و شهرسازی این اداره کل در این آئین بیان کرد: سعی ما اینست که موضوع پدافند غیرعامل در همه طرح‌ ها و برنامه ‌های در دست اقدام در نظر گرفته شود.
مدیر معماری و شهرسازی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین عنوان کرد: تهیه و گرداوری مبحث ۲۱ مقررات ملی ساختمان با موضوع پدافند غیرعامل نشان از اهمیت این امر داشته و جدیت وزارت راه و شهرسازی را در ضرورت به‌ کارگیری قوانین و دستورالعمل های آن در طرح و پروژه‌ های در دست اقدام نشان می ‌دهد.
وی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل در این اداره کل ادامه داد: استان قزوین در بسیاری از موارد دارای ویژگی ‌های ممتازی است که ضرورت دارد پرداختن بموضوع پدافند غیرعامل نیز به‌ طور جدی در دستور کار همهٔ دستگاه‌ های اجرایی قرار گیرد.

گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح ‌های توسعه


لازم به ذکر است در این آئین علاوه بر اسماعیلی مدیر شهرسازی و معماری این اداره کل؛ عباس وثیق نیا ریاست سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان و افشار مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری هم به سخنرانی پرداختند.
در سومین گردهمایی الزامات و ملاحظات پدافند غیرعامل در طرح‌ های توسعه و عمران شهری علاوه بر مسئولان دولتی اساتید مرتبط با این حوزه نیز نقطه نظرات و دیدگاه‌ های خود را بیان کردند که دکتر بهشید حسینی عضو هیئت‌ علمی دانشکده معماری و شهرسازی دانشگاه هنر تهران نیز از جمله سخنرانان این گردهمایی بود.

منبع : مازندشورا

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

سوالات نظام مهندسی برق شهریور ۹۵

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ آبان ۹۶
1015 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0