جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، روز شنبه یازدهم دی با حضور اعضا و جمعی از کارکنان سازمان برگزار گردید

کد خبر: 001017019 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۶:۴۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران ، روز شنبه یازدهم دی با حضور اعضا و جمعی از کارکنان سازمان برگزار گردید

جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران
گزارش جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات در هفته‌ی جاری
جلسه‌ی کارگروه املاک و مستغلات سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران روز شنبه یازدهم دی با حضور اعضا و جمعی از کارکنان سازمان برگزار گردید.
در ابتدای جلسه و با توجه به اینکه مقرر شده بود در این جلسه تفاهم نهایی برای حل مشکل مجموعه شماره ۲ سازمان حاصل گردد، فرشاد گوران رئیس کارگروه با اشاره به عدم حضور نماینده بانک تجارت در استان، بیان کرد: تصمیم‌گیری در این خصوص به جلسه‌ی روز سه‌شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۱۳ موکول خواهد شد.
در ادامه، سایر موضوعات مرتبط با املاک سازمان مورد طرح و بررسی قرار گرفتند. در مورد استعلام آخرین وضعیت صدور سند مالکیت دفتر نمایندگی قائمشهر، با توجه به توضیحات مهندس سیدطاهر قریشی و اطلاعات تکمیلی توسط یحیی آبادی مدیر اجرائی سازمان و هم چنین، توضیحاتی که توسط قلی‌زاده به نمایندگی از اداره امور مالی سازمان ارائه گردید، مشخص گردید، سند مالکیت در حال آماده‌سازی و در مرحله‌ی بازدید کارشناسی بوده و تاریخ ۱۴۰۰/۱۱/۱۳ بعنوان نوبت بازدید کارشناسی برای این ملک تعیین شده است.
در مورد تعیین تکلیف تحویل زمین دفتر نمایندگی فریدونکنار و کارشناسی مربوطه، پیش نویس نامه جهت ارسال به اداره‌کل راه‌وشهرسازی استان توسط قریشی ارائه شد که پس از قرائت توسط دکتر یاسر محمودی و اضافه کردن یک بند پیشنهادی، مکاتبه مذکور آماده ارسال به اداره کل شد.
هم چنین، با توجه به سوالات اعضای کارگروه در مورد مبلغ ودیعه برای خرید دفتر نمایندگی کیاکلا در سال ۱۳۸۱، مقرر گردید بررسی کامل توسط آقای مهدوی مدیر امور مالی و اداری سازمان صورت گیرد و گزارش کامل به کارگروه ارائه شود.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
350 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0