جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران

جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران

جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران ، روز 2 شنبه شانزدهم خرداد برگزار شد. با استقبال بسیاری از اعضای هیات مدیره سال‌های گذشته سازمان نیز مواجه گردید

کد خبر: 010319003 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ خرداد ۰۱ - ۱۰:۰۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران ، روز ۲ شنبه شانزدهم خرداد برگزار شد. با استقبال بسیاری از اعضای هیات مدیره سال‌های گذشته سازمان نیز مواجه گردید

جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران

جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس نظام مهندسی ساختمان مازندران
جلسه اعضای هیات مدیره ادواری سازمان با حضور رییس سازمان برگزار گردید
این جلسه که با دستور کار انتخاب هیات رییسه کمیته ادواری هیات مدیره روز ۲ شنبه شانزدهم خرداد برگزار شد، با استقبال بسیاری از اعضای هیات مدیره سال‌های گذشته سازمان نیز مواجه گردید.
سفیدگر رییس سازمان در ابتدا ضمن ابراز خشنودی از دیدار با اعضای کمیته ادواری سازمان و عرض خیر مقدم، تجربه اعضای این کمیته را در کمک به اتخاذ برخی تصمیمات خاص و مهم برای سازمان خیلی گران‌بها دانست.
وی در ادامه ضمن اظهار تاسف از حادثه متروپل ضمن تایید ضعف احتمالی مهندسین، بزرگ‌ترین مشکل ساخت و ساز کشور را بستر قانونی تخلف طبق قانون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها دانست و اظهار امیدواری کرد حوادثی مانند متروپل در کشور تکرار نشود.
رییس سازمان استان، موضوع رجحان منافع شخصی به منافع عمومی را از دیگر مشکلات جامعه دانست و ادامه داد: موضوع تعارض منافع علی رغم تمامی مشکلات و ایرادات احتمالی که توسط دکتر آخوندی پایه گذاری شده است، یک نیاز برای جامعه امروز است و می بایست همه ما بدانیم منافع شخصی ما مرهون منافع عمومی است و باید این نگاه را تقویت کنیم.
وی هم‌چنین از اعلام آمادگی سازمان در استفاده از تجربیات اعضای کمیته ادواری هیات مدیره سازمان خبر داد و خواستار نقش آفرینی این کمیته در برخی موضوعات خاص در راستای همفکری با هیات مدیره شد.
در خاتمه جلسه نیز آقایان حسین صالحی و ابوالفضل ودادی و علی اکبر زاده قربانی به عنوان نمایندگان کمیته ادواری در پی‌گیری مصوبات این کمیته انتخاب شدند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ خرداد ۰۱
269 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0