جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي

جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي

جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي ، روز يک شنبه بیست و هشتم آذر 1400 در اتاق جلسات سازمان برگزار گردید

کد خبر: 000930011 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۰ آذر ۰۰ - ۹:۳۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي ، روز يک شنبه بیست و هشتم آذر ۱۴۰۰ در اتاق جلسات سازمان برگزار گردید

جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي

جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي
جلسه اعضاي هيئت رئيسه سازمان و نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي
جلسه هيئت رئيسه سازمان با دکتر محمدرضا احمدي نماينده مردم رشت در مجلس شوراي اسلامي روز يک شنبه بیست و هشتم آذر ۱۴۰۰ در اتاق جلسات سازمان برگزار گردید.
دراين جلسه در مورد تعامل بيشتر بين سازمان و نمايندگان مجلس صحبت شد و مواردي نظير کيفيت ساخت، تعرفه خدمات مهندسي، اصلاح قانون، سيماي شهري و … مطرح گردید.
در ادامه رييس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان، اشکالات اصلاحيه قانون نظام مهندسي و کنترل ساختمان را برشمرد و با توجه به عدم تاثير گذاري نمايندگان شوراي مرکزي در فرايند تغيير قانون افزود به علت اينکه سازمان هاي نظام مهندسي و ارکان آن بطور مستقيم از قانون فوق تاثير مي پذيرند ضرورت دارد در بحث اصلاحيه قانون با آنها رايزني گردد که در همين راستا روز گذشته جلسه اي با مجمع نمايندگان برگزار گردید که در آن جلسه نقطه نظرات سازمان در مورد اصلاحيه قانون فوق تشريح شد.
پارسا در مورد ايجاد دفاتر نمايندگي در شهرهاى مختلف استان بیام کرد: در جهت تسريع دسترسي افراد به تمام خدمات ارائه شده در سازمان و هم‌چنان رسيدگى به مشکلات مردم و هم چنين کنترل و نظارت در راستاى اجراي قانون نظام مهندسى اين دفاتر ايجاد شده و جايگزين شدن موارد اشاره شده با ارائه خدمات الکترونيکي هرگز راه حل مناسبي نیست.
در ادامه محمدرضا احمدي ضمن استقبال از نظرات کارشناسي و فني جامعه مهندسي، راه کار برون رفت از شرايط فعلي و اعمال اصلاحات صحيح قانون نظام مهندسي را طرح و مطالبه در سطح کشور دانست.
احمدي پيشنهاد داد با توجه به کمبود زمان موارد مربوط به اصلاحيه قانون به صورت مکتوب به دکتر دنيا مالي عضو کميسيون عمران مجلس ارائه گردد.
نماينده مردم رشت اظهار اميدواري کرد با ايجاد کارگروهي متشکل از کارشناسان نظام مهندسي ساختمان و مراجع صدور پروانه، مسائل مهندسي، معماري و شهرسازي سازماندهي گردد.
در اين جلسه مواردي نظير تاخير در ابلاغ تعرفه خدمات مهندسي، ميزان پايين دستمزد مهندسان، سبک هاي معماري ايراني و هويت معماري مطرح گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آذر ۰۰
302 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0