دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز ، صورت گرفت. خوشبختانه ترکیب نظام مهندسی آذربایجان شرقی، مجموعه‌ای از نیروهای کارآمد و متخصص است

کد خبر: 010311017 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۱ خرداد ۰۱ - ۷:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز ، صورت گرفت. خوشبختانه ترکیب نظام مهندسی آذربایجان شرقی، مجموعه‌ای از نیروهای کارآمد و متخصص است

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز

دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز
در دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان با شهردار تبریز تاکید گردید؛
توسعه ساخت و ساز استاندارد، بهترين راه پيش گيري از حوادث اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان با شهردار تبریز دیدار و گفتگو کردند.
یعقوب هوشیار، شهردار تبریز در این دیدار گفت: حوادثی چون فروریزش متروپل آبادان بار دیگر اهمیت نظارت بر ساخت و سازهای سطح شهر و هم‌چنین جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را آشکار کرد.
هوشیار ادامه داد:‌ متاسفانه در طول دهه ‌های گذشته ساخت و ساز غیرمجاز در سراسر کشور از جمله تبریز افزایش چشم‌گیری داشته و همین شهرهایمان را در برابر حوادثی همچون زلزله ناایمن کرده است.
وی اظهار داشت: مدیریت شهری می‌ تواند با همکاری سازمان نظام مهندسی ایمن‌سازی بناها در معرض خطر با اولویت ساختمان‌ های بزرگ در دستور کار قرار داده و از طرفی نظارت خود برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز را تشدید کند.
شهردار تبریز خاطرنشان کرد:‌ خوشبختانه ترکیب نظام مهندسی آذربایجان شرقی، مجموعه‌ای از نیروهای کارآمد و متخصص است که امیدواریم در این دوره از مدیریت شهری، حداکثر تعامل بین شهرداری و نظام مهندسی اتفاق بیفتد و شاهد توسعه ساخت و سازهای استاندارد در شهر باشیم.
در این دیدار اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی استان از اینکه یعقوب هوشیار بعنوان فردی متخصص، باتجربه و دارای سواد علمی حوزه عمران در راس مدیریت شهری قرار گرفته است، ابراز خوشنودی کردند.
هم‌چنین اعضای هیئت مدیره این سازمان آمادگی خود را برای همکاری با شهرداری تبریز در حوزه‌های مرتبط اعلام کردند.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ خرداد ۰۱
774 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0