دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ، صورت گرفت. سفیدگر، هم‌چنین خواستار تعیین تکلیف مصادیق تعارض منافع در همه ارکان سازمان شد

کد خبر: 000907017 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ آذر ۰۰ - ۱۰:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران ، صورت گرفت. سفیدگر، هم‌چنین خواستار تعیین تکلیف مصادیق تعارض منافع در همه ارکان سازمان شد

دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران

دیدار اعضای هیات رییسه نظام مهندسی ساختمان مازندران با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
دیدار اعضای هیات رییسه سازمان با مدیرکل راه و شهرسازی مازندران
در آغاز این دیدار، حمید سفیدگر رییس سازمان ضمن تاکید بر اجرای کامل بخشنامه تعارض منافع، با بیان اینکه در این بخشنامه ابهاماتی وجود دارد، بیان کرد: در این مورد در حال پی‌گیری‌ و رسیدگی هستیم،
سفیدگر، هم‌چنین خواستار تعیین تکلیف مصادیق تعارض منافع در همه ارکان سازمان شد.
وی هم‌چنین با توجه به دستور کار مجلس شورای اسلامی جهت اصلاحات قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان، ایجاد کارگروه مشترک بین سازمان و اداره کل راه و شهرسازی جهت بررسی تغییرات و رفع اشکالات احتمالی و تعامل هرچه بیشتر این ۲ دستگاه را خواستار گردید.
رییس سازمان مازندران در ادامه جلسه با اشاره به عقد تفاهم نامه مشترک با شهرداری ساری که در دست اقدام است، از ایجاد سامانه مشترک الکترونیکی با این شهرداری خبر داد.
وی در خاتمه با تاکید بر شفاف سازی در سازمان مازندران، این موضوع را یکی از خواسته‌ های مهندسین دانست که هیات مدیره نهم برای اجرای آن مصمم است.
در ادامه جلسه، محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی با اشاره به جراحی بزرگی که در تمام ابعاد سازمان رخ داده، گفت: در بحث تعارض منافع از هیات مدیره نهم انتظار می ‌رود با شفافیت عمل نموده و اعضا نیز می‌بایست با خود مراقبتی به سازمان کمک نمایند و در این مسیر رضایت آحاد جامعه را سرلوحه کار خود قرار دهند.
نظری با اشاره به ضرورت تکریم ارباب رجوع در همه زمینه‌ها گفت: دستگاه ‌های نظارتی انتظار دارند به سمت چابک سازی پیش برود تا امور سازمانی به صورت درست و صحیح انجا گیرد.
وی در مورد نظام ارجاع کار نیز بیان کرد: نظام مهندسی، نظام کاردانی و سازمان همیاری شهرداری ‌ها یک سامانه مشترک داشته باشند و نقشه‌ های سازمان، همیاری و روستایی در نظام ارجاع مطرح شده و کلیه کار‌ها در سامانه انجام گردد.
در خاتمه این جلسه اعضای هیات رییسه به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۰۰
323 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0