دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان ، صورت گرفت. رابطه مطلوب مردم و مهندسین بخش گاز قابل توجه است

کد خبر: 001029018 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۹ دی ۰۰ - ۱۱:۳۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان ، صورت گرفت. رابطه مطلوب مردم و مهندسین بخش گاز قابل توجه است

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان
رابطه مطلوب مردم و مهندسین بخش گاز قابل توجه است/ ارائه خدمات ملموس در حوزه گاز توسط مهندسین
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با اشاره به اینکه رابطه مردم و مهندسین بخش گاز به گونه ای مطلوب تنظیم شده است، بیان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته این دستاورد در سایر حوزه های مهندسی و خدمات قابل ارائه این سازمان، تکثیر می گردد.
«مجتبی فرهمند» در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت گاز استان یزد با اشاره به اینکه خدمات ارائه شده از سوی مهندسین حوزه گاز به مردم ملموس و قابل مشاهده است، گفت: مردم در این بخش حامی خدمات ارائه شده هستند و به نحو شایسته ای رابطه بین مردم و مهندسین تنظیم شده است.
فرهمند با بیان اینکه تقویت مکانیزم ارائه خدمات مهندسی در بخش گاز می تواند به تقویت و پایدار شدن رابطه مردم با سازمان نظام مهندسی و مهندسین منجر گردد، گفت: برنامه مدونی از سوی سازمان در این بخش تدوین شده که امیدوار هستیم با اجرای مطلوب نیز همراه شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد افزود: مردم متوجه این موضوع شده اند که مهندسین ناظر گاز به نوعی حافظ مال و جان آنها در برابر خطرات احتمالی هستند بنابراین در قبال نظرات قانونی و فنی مهندسین با احترام برخورد می کنند که می تواند الگویی برای سایر بخشها باشد.
وی در ادامه با اشاره به لزوم فرهنگ سازی در این حوزه ابراز امیدواری کرد تا با همکاری شرکت گاز این اولویت مهم به نحو شایسته ای اجرایی گردد.
فرهمند با اشاره به مبحث ۲۲ قانون ساختمان و ضرورت نگه‌داری و بهره برداری بهینه از ساختمانها گفت: به زودی با برنامه ریزی های صورت گرفته در سازمان نظام مهندسی و همکاری صدا و سیمای مرکز استان اقداماتی در حوزه فرهنگی و ترویجی آغاز خواهد شد که بخش گاز سهم ویژه ای از این مهم خواهد داشت.
در ابتدای این جلسه نیز «علی اکبر میدانشاهی» مدیرعامل شرکت گاز استان یزد بر ضرورت اجرای طرحهای ویژه در حوزه اطلاع رسانی و فرهنگ سازی تاکید کرد.
گفتگو در مورد مباحث فنی حوزه گاز بخش دیگری از جلسه بود که هریک از حاضرین به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ دی ۰۰
1151 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0