دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران ، از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی در راستای توسعه همکاری ‌های دوجانبه در چپکرود جویبار صورت گرفت

کد خبر: 990724001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۴ مهر ۹۹ - ۹:۵۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران ، از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی در راستای توسعه همکاری ‌های دوجانبه در چپکرود جویبار صورت گرفت

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران

دیدار رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران و ردیس جهاد دانشگاهی استان مازندران
کاوه جعفری خورشیدی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران با همراهی محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی این استان از مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی در راستای توسعه همکاری ‌های دوجانبه در چپکرود جویبار بازدید کرد.
بازدید رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی مازندران از مجتمع شهید سلیمانی جهاد دانشگاهی
در این دیدار کاوه جعفری خورشیدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان مازندران بیان داشت: با توجه به ماهیت این سازمان که یک “ان جی او” خصوصی است بدنبال حمایت از بخش خصوصی هستیم و این امر وظیفه ذاتی این سازمان محسوب می ‌گردد.
جعفری خورشیدی افزود: در هر بخشی که سازمان‌ های خصوصی نیاز به کمک داشته باشند این سازمان آماده همکاری با آنها است و بر خلاف سازمان ‌های دیگر که یک ساختار واحد دارند نظام مهندسی تمام استان را شامل می ‌گردد.
وی با عنوان این که این سازمان کارشناسان توانمند و عملیاتی در اختیار دارد که برای کمک به ایر سازمان ‌ها پا به کار هستند، گفت: تا به امروز نود و هفت تفاهم‌نامه با مراکز علمی و پژوهشی دانشگاه ‌ها و غیره منعقد کردیم.
خورشیدی با اشاره به ظرفیت بالای جهاد دانشگاهی عنوان داشت: برای پیشبرد اهداف سازمانی آمادگی داریم تا با برگزاری نشست های فنی به کمک مجموعه جهاد دانشگاهی مازندران بیاییم.
در آغاز این دیدار محمدرضا شافعیان رئیس جهاد دانشگاهی ضمن قدردانی از رئیس و اعضای همراه سازمان نظام مهندسی، تصریح کرد: ظرفیت‌ های مشترک و فرصت ‌های خوبی در دو سازمان نظام مهندسی و مجتمع تولیدی تحقیقاتی سردار سلیمانی جهاد دانشگاهی وجود دارد و امیدوار هستیم با هم‌افزایی و تلاش علمی این ظرفیت ‌ها را بارور سازیم.
شافعیان با اشاره به این که جهاد دانشگاهی یک نهاد علمی و پژوهشی است که ظرفیت‌ های بسیار زیادی دارد، ادامه داد: جهاد دانشگاهی مازندران دارای چهار هکتار آب‌بندان در قطعات مختلف بوده که آماده اجرای طرحهای مشترک پژوهشی با سازمان‌ های مختلف مازندران هستیم.
وی با اشاره به این که در حال حاضر در حال پرورش ماهیان گرمابی در این آب‌بندان ها هستیم، بیان کرد: تلاش کردیم به مسائل نگاه علمی و تحقیقاتی داشته باشیم.
رییس جهاد دانشگاهی مازندران ادامه داد: با وجود ظرفیت‌ های فراوان جهاد دانشگاهی هم‌چنان در دریافت برخی مجوزهای لازم برای پیشبرد اهداف تحقیقاتی خود که در جهت توسعه مازندران است با مشکل روبرو هستیم و در پژوهش‌ ها به موانع سازمانی برخورد می ‌کنیم که امیدوار هستیم این مشکلات هر چه زودتر برطرف گردد.
شافعیان گفت: جهاد دانشگاهی نخستین تولیدکننده نیمه‌صنعتی جلبک در مازندران است و قطب تولید جلبک در جهاد دانشگاهی کشور محسوب می ‌گردد.
وی افزود: موانعی در دریافت مجوزهای لازم برای توسعه صنعتی جلبک وجود دارد که نظام مهندسی مازندران می ‌تواند با اتخاذ تمهیدات و دید مثبت این موانع را برطرف کند تا این واحد تولیدی بعنوان قطب کشور در این زمینه معرفی گردد.
رییس جهاد دانشگاهی مازندران با عنوان این که در حوزه پژوهش و کشاورزی می‌ توان از آن استفاده کرد، تصریح: جلبک بعنوان مکمل غذایی در خوراک دام و طیور استفاده می‌ گردد و با توجه به ظرفیت کشاورزی مازندران در بخش دام طیور صدور این مجوزها در تولید صنعتی جلبک می ‌تواند به توسعه بخش کشاورزی این استان کمک شایانی کند.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی از مرکز تخصصی آبزی‌پروری. مزارع کشاورزی و آب‌بندان ‌ها و مرکز تحقیقات زیست فناوری جلبک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی جهاد دانشگاهی مازندران در چپکرود جویبار بازدید به عمل آورد.
منبع: ذاکر نیوز

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ مهر ۹۹
714 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0