دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار

دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار

دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار ، صورت گرفت. پیشکسوتان، پشتوانه تکرار ناشدنی و از مفاخر ارزشمند سازمانها هستند

کد خبر: 000120002 تاریخ انتشار: جمعه ۲۰ فروردین ۰۰ - ۳:۳۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار ، صورت گرفت. پیشکسوتان، پشتوانه تکرار ناشدنی و از مفاخر ارزشمند سازمانها هستند

دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار

دیدار رئیس نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار
پیشکسوتان، پشتوانه تکرار ناشدنی و از مفاخر ارزشمند سازمانها هستند
در پنجمین روز سال ۱۴۰۰ مهندس امیرهوشنگ انصاری رییس و سید مجید مزینانی، عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با رضا دیشیدی و خانواده زنده یاد، غلامرضا بهار وحدت از بزرگان جامعه مهندسی کشور، دیدار و به رسم ادب لوح تقدیری را به ایشان اهدا کردند.
انصاری در اين ديدار با اشاره به سوابق درخشان این پیشکسوتان، وجود و حضور آنان را منشأ خیر و خدمات ارزنده‌ به جامعه مهندسی دانست و گفت: دیدار بزرگان و برقراری تعامل با ایشان، همواره موجب استفاده از تجربیات ارزشمند و گران‌قدر آنان شده که این امر بصورت مدون و هدفمند، بستر و زمینه ارتقا حرفه‌ای را فراهم می‌کند.
انصاری با عنوان این که پیشکسوتان، پشتوانه‌ای تکرار ناشدنی و از مفاخر ارزشمند سازمان ‌ها هستند، ادامه داد: تکریم پیشکسوتان وظیفه و از اصول اخلاق حرفه‌ای و ارزش‌های جامعه ما است.
در این دیدار، توتونیان، همسر شادروان دكتر غلامرضا بهار وحدت، ضمن تشکر از حضور رییس و عضو هیات مدیره به بیان خاطراتی از شادروان بهار وحدت پرداخت.
توتونیان گفت: زنده یاد دکتر بهار وحدت، دكترای خود را از دانشگاه هنرهای زيبای پاريس در سال ۱۳۴۶ اخذ نمود و پس از بازگشت به ايران، یکی از بنیان‌گذاران سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان بزرگ بوده و افتخار حضور در چندین دوره هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان را داشته است.
در ادامه انصاری و مزینانی به دیدار رضا دیشیدی از دیگر مفاخر کشور رفتند.
رضا دیشیدی، متولد سال ۱۳۲۰ و فارغ التحصیل سال ۱۳۴۲ از دانشکده فنی تهران در رشته راه و ساختمان است.
وی در این دیدار با اشاره به این که نخستین ساختمان بلند، اطراف حرم مطهر بازار مرکزی بود که توسط او ساخته شد، افزود: پس از پایان تحصیل از همان سال ۴۲ تا ۸۰ در سِمَت‌ های مختلف در آستان قدس رضوی فعالیت و در طرح توسعه حرم مشغول به خدمت بوده است.
از سمت ‌های رضا دیشیدی می ‌توان به مسئولیت در اداره عمران و قنوات، ریاست اداره ساختمان، معاونت فنی و‌ مدیرعامل سازمان حریم حرم آستان قدس اشاره کرد.
لازم به ذکر است در پایان نیز، ضمن توفيق زیارت حرم مطهر آقا علي ابن موسي الرضا (ع) بر مزار پيشكسوتان جامعه مهندسی از جمله زنده ياد سراج الدين كازرونی وزير اسبق مسكن و شهرسازی جمهوری اسلامی ایران، زنده یاد مهندس جواد شهرستانی شهردار اسبق تهران و مشهد و استاندار اسبق کرمانشاه و زنده ياد اردشير فرشيديان فر عضو چندين دوره هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان حاضر و با قرائت فاتحه، یاد این درگذشتگان را گرامی داشتند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ فروردین ۰۰
701 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0