دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج ،صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه نود و نه، با مسئولان شهرستان فهرج صورت گرفت

کد خبر: 990323001 تاریخ انتشار: جمعه ۲۳ خرداد ۹۹ - ۱۱:۴۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج ،صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه نود و نه، با مسئولان شهرستان فهرج صورت گرفت

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با مسئولان شهرستان فهرج

علی‌رضا گلستانی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان، صبح روز دوشنبه نوزدهم خرداد ماه نود و نه، با مسئولان شهرستان فهرج دیدار کرد.
در این دیدار که فرماندار، شهردار، رئیس و تنی چند از اعضای شورای شهر بهمراه رئیس بنیاد مسکن شهرستان فهرج حاضر بودند، بر ضرورت فعالیت نمایندگی سازمان نظام مهندسی در این شهرستان شرقی استان تأکید گردید.
در این دیدار وی بیان کرد: با این که فعالیت نمایندگی سازمان نظام مهندسی در فهرج توجیه اقتصادی ندارد، ولی راه انداختن کار مردم در اولویت سیاست‌گذاری سازمان بوده و بر لزوم ادامه کار این نمایندگی تاکید کرد.
وی، هم‌چنین اشاره کرد که قواعد قانونی و فنی-مهندسی ایجاب می ‌کند که نظارت بر احداث ساختمان‌ ها باید از طریق سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام گردد و در این راستا نگاه سازمان، نگاه تعاملی برای اصلاح امور بوده است.
در این دیدار باقری‌زاده فرماندار فهرج، به اهمیت فعالیت و نظارت سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره و عنوان کرد: تمام پروژه‌های ساختمانی باید از طریق نمایندگی سازمان نظام مهندسی ساختمان در آن شهرستان به شهرداری برای صدور پروانه ساختمان معرفی گردند.
هم‌چنین در این دیدار رئیس شورای اسلامی و شهردار فهرج بر ضرورت نظارت سازمان بر ساخت و ساز شهر فهرج و رفع دغدغه مردم تأکید کردند.
تعامل با اداره کل بنیاد مسکن برای حل مشکلات احتمالی در حوزه‌های مشترک نیز در این دیدار مورد بحث قرار گرفت.
شهرستان فهرج در شرق استان کرمان، از جمله شهرستان های رو به توسعه استان است.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ خرداد ۹۹
371 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0