نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی ، برگزار شد. گلستانی از سرپرستان کارگاهها خواست در هنگام کار، در محل حضور داشته باشند و موثر عمل کنند

کد خبر: 990624001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۴ شهریور ۹۹ - ۱۱:۴۲ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی ، برگزار شد. گلستانی از سرپرستان کارگاهها خواست در هنگام کار، در محل حضور داشته باشند و موثر عمل کنند

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی

نشست رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی

نشست رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان با سرپرستان کارگاه های ساختمانی شهر کرمان، برگزار گردید.
علی‌رضا گلستانی در این نشست، بر اهمیت حضور سرپرستان در هنگام کار تاکید کرد و از سرپرستان کارگاهها خواست در هنگام کار، در محل حضور داشته باشند و موثر عمل کنند.
گلستانی هم‌چنین مسئولیتهای سرپرستان کارگاه ها را برشمرد و به چالشهای موجود در این زمینه اشاره کرد و ادامه داد: داشتن مسئول ایمنی برای کارگاه ضروری است و برگزاری دوره آموزش ایمنی نیز باید در دستور کار قرار گیرد.
در این نشست، محمدجواد بنی اسدی بازرس سازمان، به مشکلاتی همچون حضور نداشتن سرپرست کارگاه در هنگام کار و رعایت نشدن استاندارهای ایمنی کار اشاره کرد و افزود: هدف، رفع مشکلات است و این واحد در این زمینه تمام تلاش خود را بکار میگیرد.
بنی اسدی، هم‌چنین اشاره کرد که واحد بازرسی از انجام شدن پروژه ها به وسیله مجری ذی صلاح استقبال میکند.
محسن نیکخواه دیگر بازرس سازمان نیز ضمن تاکید بر اهمیت انجام شدن پروژه بوسیله مجری ذیصلاح تصریح کرد: اگر مهندسان سرپرست کارگاه،خود به قوانین عمل کنند، آنگاه میتوانند از سازمان نظام مهندسی ساختمان انتظار حمایت داشته باشند، پس لازم است که مهندسان قبل از هرچیز وظایف خود را بخوبی بدانند.
نیما ابراهیمی دیگر بازرس حاضر در جلسه هم به چند نکته اشاره کرد. ابراهیمی عنوان کرد: اگر مهندسان مدیریت مالی پروژه را بر عهده نگیرند، چیزی از بار مسئولیت آنان کم نمیکند. بعضی از مهندسان بخش هایی از قرارداد را حذف می کنند و هزینه آن را نیز دریافت نمی کنند، در حالیکه مسئولیت حقوقی آن به جای خود باقی و متوجه مهندسان است.
وی، هم‌چنین بر گوشزد کردن به موقع نواقص نقشه ها و به موقع بودن مکاتبات و گزارش تخلفها تاکید کرد.
ابراهیمی هم‌چنین آشنایی مهندسان با مباحث مقررات ملی را مهم دانست و بر مطالعه مباحث از سوی مهندسان تاکید کرد.
در این دیدار، تعدادی از مهندسان سرپرست کارگاه نیز به بیان نظر خود پرداختند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کرمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ شهریور ۹۹
460 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0