ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان

ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان

ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان ،بمنظور هم افزایی و تحکیم روابط میان این دو بخش صورت گرفت

کد خبر: 990218005 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۹ - ۵:۰۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان ،بمنظور هم افزایی و تحکیم روابط میان این دو بخش صورت گرفت

ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان

ملاقات ریاست سازمان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب بانک مسکن استان

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان چهارمحال و بختیاری و هیأت همراه با مدیر شعب استان بمنظور هم افزایی و تحکیم روابط ملاقات نمودند.

در آغاز نشست، محسن ربانی یکتا، مدیر شعب استان ضمن عرض خیر مقدم به میهمانان حاضر در نشست، از همکاری و تعامل دوسویه سازمان نظام مهندسی با بانک مسکن در سال گذشته قدردانی کرد.

ربانی یکتا با اشاره به رسالت بانک مسکن در راستای ایجاد سرپناه برای مردم و اهمیت رونق تولید مسکن برای اقشار نیازمند جامعه بر تأثیر رونق صنعت ساختمان در اشتغال زایی و کمک به بهبود وضعیت معیشت مردم تأکید نمود.

در ادامه نشست، کوهی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، ضمن ابراز تأسف برای درگذشت مدیر عامل فقید بانک مسکن، یاد و خاطره مرحوم رحیمی انارکی را گرامی داشت.

وی، مطالب خود را با ابراز رضایت از خدمات بانک مسکن در سال گذشته به مجموعه سازمان نظام مهندسی استان بویژه همکاران شعبه مرکزی شهرکرد ادامه داد.

کوهی ادامه داد: با توجه به تخصصی بودن بانک مکسن در حوزه ساختمان و مسکن و همچنین سیاست‌های کلان این بانک در جهت حمایت از رونق ساخت و ساز در کشور، این سازمان را ترغیب به همکاری و فعالیت بیشتر با بانک مسکن می کند.

در ادامه، مدیر شعب استان با اشاره به سیاستهای اعتباری بانک مسکن در اعطای تسهیلات به مجتمع سازان و انبوه سازان، از آن بعنوان فرصت طلایی جهت حرکت در مسیر پویایی بیشتر ساخت و ساز در استان یاد کرد.

وی گفت: حمایت سازمان نظام مهندسی از بانک مسکن در معرفی هرچه بهتر خدمات بانک مسکن به مهندسین، انبوه سازان و سایر فعالین ساخت و ساز در استان در شرایط فعلی اقتصادی کشور ضروری است.

ریاست سازمان استان، از تمایل آن مجموعه جهت افزایش تعامل و گسترش دامنه همکاریها در سال جدید با بانک مسکن خبر داد، وی ابراز امیدواری کرد که در سال جاری منابع بیشتری از سازمان نظام مهندسی را در بانک مسکن متمرکز کند.

منبع: هیبنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۹
444 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0