دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز ، صورت گرفت.

تمامی افراد موظفند در هر جایگاه و منصبی باشند نهایت همکاری را با این مجموعه حمایتی و تخصصی داشته باشند

کد خبر: 990427007 تاریخ انتشار: جمعه ۲۷ تیر ۹۹ - ۱۱:۳۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز ، صورت گرفت.

تمامی افراد موظفند در هر جایگاه و منصبی باشند نهایت همکاری را با این مجموعه حمایتی و تخصصی داشته باشند

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز

دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان البرز با مدیرکل بهزیستی استان البرز

به مناسبت گرامی‌داشت هفته بهزیستی
دیدار ریاست سازمان نظام مهندسی با مدیرکل بهزیستی استان البرز
صنوبر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز و همراهانش جهت تبریک هفته بهزیستی در اداره کل بهزیستی مهمان اسدالله حیدری مدیر کل بهزیستی استان شدند.
در این نشست، صنوبر رئیس سازمان نظام مهندسی ضمن تبریک چهلمین سال تاسیس سازمان بهزیستی به مدیرکل بهزیستی و همکاران وی در مورد وابسته بودن همه انسانها در هر برهه از زندگی خود به سازمان بهزیستی، بیان کرد: انسانها از طفولیت تا سالمندی به واسطه حضور در مهدکودک تا دوران پیری زیر مجموعه این سازمان هستند، لذا تمامی افراد موظفند در هر جایگاه و منصبی باشند نهایت همکاری را با این مجموعه حمایتی و تخصصی داشته باشند.
صنوبر در مورد همکاری با بهزیستی جهت مناسب سازی معابر، گفت: قدرت اجرایی سازمان نظام مهندسی تا درب ورودی خانه ها است و در همین محدوده ما نهایت همکاری خود جهت مناسب سازی و نظارت بر رعایت اصول مد نظر اداره کل بهزیستی را خواهیم داشت.
وی ادامه داد: در راستای اجرایی شدن این مهم در نخستین گام ما دو نماینده از مجرب ترین همکاران خود در عالی ترین سطح ممکن که از اعضاء هیئت مدیره سازمان بوده و اشراف کامل به آیین نامه ها و دستورالعملها دارند جهت همکاری با سازمان بهزیستی معرفی کردیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان البرز، آمادگی خود جهت همکاری بیشتر و تشکیل کارگروه مشترک را اعلام کرد و افزود: ما آمادگی داریم کارگروه تشکیل داده و آیین هایی با تصویب کمیته فنی مصوب نماییم و در تیمهای مشترک با سازمان بهزیستی جهت مناسب سازی همسو شده و گام برداریم.
در این دیدار «اسدالله حیدری» مدیرکل بهزیستی استان البرز نیز ضمن تشکر از حضور صنوبر و همراهان وی در اداره کل بهزیستی، گفت: بیش از نهصد مرکز، کلینیک و انجمن مردم نهاد زیرمجموعه بهزیستی استان فعالیت دارند.
حیدری با اشاره به وجود دویست و چهارده مرکز شبانه روزی بهزیستی استان که بیش از هفت هزار نفر به صورت شبانه روزی در این مراکز نگه‌داری میشوند، تصریح کرد: رفع موانع، مناسب سازی و در دسترس قرار دادن امکانات شهری برای افراد دارای معلولیت تحت پوشش بهزیستی از جمله مواردی است که سازمان نظام مهندسی می‌تواند در این زمینه نقش موثری ایفاء کند.
وی ادامه داد: در راستای مناسب سازی فضاهای شهری ویژه ی افراد دارای معلولیت در شهر کرج طی سالهای قبل اقداماتی انجام شده اما کافی نیست و هم‌چنان بسترسازی برای حضور و استفاده این عزیزان در پارکها، کتابخانه ها و یا بانکها به صورت کامل فراهم نشده است.
مدیرکل بهزیستی استان البرز با عنوان این که حدود ده درصد جامعه افراد ناتوان از جمله سالمند، افراد دارای معلولیت جسمی، ذهنی و یا بیمار هستند، گفت: نباید در برنامه ریزیهای شهری از جمله طراحی فضاها این افراد نادیده گرفته شوند.
وی افزود: امید است مناسب سازی طبق آیین نامه ها و دستورالعملها در سطح شهر اجرا شود و دسترسی راحت و بدون دغدغه افراد به فضاهای شهری فراهم گردد تا به علت کمبود این امکانات محکوم به ماندن در خانه نباشند.
حیدری ادامه داد: جانبازان عزیز جامعه حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید محیطها و معابر شهری بگونه ای طراحی و مناسب سازی گردد که آنها به هنگام تردد در شهر برای عبور از جداول، ورود به ساختمانهای مسکونی و اداری و استفاده از دستگاه خودپرداز با مشکل روبرو نشوند.
منبع: سازمان بهزیستی کشور

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ تیر ۹۹
437 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0