دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند ، صورت گرفت. نظام مهندسی کشاورزی یزد برای ترویج استفاده مردم از تفکیک زباله هوشمند اعلام آمادگی کرد

کد خبر: 000801002 تاریخ انتشار: شنبه ۱ آبان ۰۰ - ۹:۳۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند ، صورت گرفت. نظام مهندسی کشاورزی یزد برای ترویج استفاده مردم از تفکیک زباله هوشمند اعلام آمادگی کرد

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند

دیدار رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان یزد با سرپرست مدیریت پسماند
در دیدار رییس نظام مهندسی کشاورزی یزد با سرپرست مدیریت پسماند بیان گردید؛
اعلام آمادگی نظام مهندسی کشاورزی یزد برای ترویج استفاده مردم از تفکیک زباله هوشمند
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی یزد، آمادگی این سازمان را در جهت ترغیب و اهدای مشوقهایی به مردم برای استفاده از سامانه های هوشمند جهت تفکیک زباله ها از مبدا اعلام کرد.
محمدرضا خلف باغی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی یزد به اتفاق معاون اداره کل حفاظت محیط زیست استان با سرپرست سازمان مدیریت پسماند دیدار کرد.
در این دیدار محمدرضا خلف باغی انتصاب محمدرضا برزگر به عنوان سرپرست سازمان مدیریت پسماند یزد تبریک گفت و ادامه داد: با استفاده از ظرفیتهای دو سازمان جهت هم افزایی و اشتغال زایی فارغ التحصیلان میتوان قدم های موثری برداشت.
رییس سازمان نظام مهندسی، آمادگی این سازمان را در جهت ترغیب و اهدای مشوق هایی به مردم برای استفاده از سامانه های هوشمند جهت تفکیک زباله ها از مبدا اعلام کرد.
در ادامه برزگر افزود: حفظ محیط زیست موضوعی است که به همه دستگاه ها بر می گردد و این امر مستلزم همت و عزمی راسخ در جهت ارتقاء شاخص های توسعه در این زمینه می باشد.
برزگر تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت ها و ایجاد هم ­افزایی و مشارکت و ارتقاء تعاملات فی مابین می توان گام های مؤثری در زمینه حفظ محیط زیست برداشت.
در این نشست حاضرین در نشست، بعد از بیان اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در حوزه مسائل زیست محیطی، دیدگاه های خود را درمورد شکل گیری همکاری های مشترک بیان کردند.
منبع: خبرگزاری موج

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ آبان ۰۰
978 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0