ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان

ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان

ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان ، روز ۲ شنبه نهم آبان ماه 1401 در اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان صورت گرفت

کد خبر: 010813010 تاریخ انتشار: جمعه ۱۳ آبان ۰۱ - ۲:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان ، روز ۲ شنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۱ در اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان صورت گرفت
،

ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان

ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان
ديدار رئيس، هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان
هيئت مديره و بازرسان سازمان با سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان روز ۲ شنبه نهم آبان ماه ۱۴۰۱ در اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان برگزار گردید.
در اين ديدار که رئيس سازمان بهمراه اعضاي اصلي و علي البدل هيئت مديره و بازرسان سازمان، حضور داشتند، بهزاد پارسا ضمن تبريک اين انتصاب گفت حضور هادي رحماني به عنوان عضو سازمان در جايگاه مدير کلي اداره راه و شهرسازي استان مايه افتخار و مباهات است.
رئیس سازمان هم چنين اظهار اميدواري کرد اين انتصاب منشا تعاملات بيشتر و تحولات سازنده واقع گردد.
وی، گزارشي از عملکرد يک ساله هيئت مديره دوره نهم ارائه داد و اقداماتي که در طي اين مدت در راستاي ارتقاي کيفيت خدمات سازمان، رضايت ارباب رجوع و کيفيت ساخت و ساز انجام شد را برشمرد.
هادي رحماني سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان در آغاز صحبت هاي خود عنوان کرد اينجانب قبل از هر چيزي خود را عضوي از سازمان نظام مهندسي ساختمان مي دانم و تلاشم بر تداوم همکاري با اين سازمان، بهبود ارتباط دوسويه و حل مشکلات مهندسان است.
وی ضمن تشريح انتظارات خود از سازمان، از اعضاي هيئت مديره و متخصصان و کارشناسان خبره سازمان جهت حضور پررنگ در کارگروه هاي مختلف دعوت کرد.
سرپرست اداره کل راه و شهرسازي استان گيلان هم چنين به بحث مسکن و معيشت مهندسان اشاره داشت و گفت: تمرکز برنامه هاي دو طرف مي بايست بر حل اين موضوعات واقع گردد.
رحماني ضمن تاکيد بر افزايش کيفيت ساخت و ساز همکاري دو طرف را در رسيدن به اين هدف مهم ضروري قلمداد کرد.
در اين جلسه اعضاي هيئت مديره و بازرسان سازمان نيز ضمن تبريک انتصاب مهندس رحماني به بيان ديدگاه ها و انتظارات خود پرداختند.
لازم به ذکر است، هادي رحماني عضو سازمان نظام مهندسي ساختمان گيلان در رشته عمران است و پس از ماکان پدرام طي حکمي از سوي وزير راه و شهرسازي به سرپرستي اداره کل راه و شهرسازي گيلان منصوب گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آبان ۰۱
330 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0