دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ، صورت گرفت. احداث مسکن در استان خراسان جنوبی باید به سمت صنعتی سازی برود

کد خبر: 001110003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۰ بهمن ۰۰ - ۹:۴۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور ، صورت گرفت. احداث مسکن در استان خراسان جنوبی باید به سمت صنعتی سازی برود

دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

دیدار استاندار خراسان جنوبی با احمد خرم، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور

احداث مسکن در استان خراسان جنوبی باید به سمت صنعتی سازی برود

استاندار خراسان جنوبی بر توجه به صنعتی سازی مسکن به عنوان کاری جدید در استان تأکید کرد.

استاندار خراسان جنوبی در دیدار خود با رئیس سازمان نظام مهندسی کشور که به استان سفر کرده بود ، بیان کرد: نظام مهندسی ساختمان و معاونت امور عمرانی استانداری باید موضوع صنعتی سازی مسکن را ویژه ببینند.

جواد قناعت بیان کرد: صنعتی سازی مسکن، کاری جدید و نو در حوزه ساختمان سازی است که باید در استان نیز جدی گرفته شود.

قناعت با اشاره به رابطه عمیق و وسیع نظام مهندسی با معاونت امور عمرانی استانداری، این ارتباط را فرصتی برای استفاده از توان ۲ حوزه برای پیشرفت استان خواند.

وی با اشاره به اینکه بر اساس برنامه دولت قرار است چهل هزار واحد مسکونی (سالانه ده هزار واحد) در استان ساخته شود،  ادامه داد: این طرح نهضت ملی مسکن، فرصت مناسبی برای استفاده عمیق تر از توان تخصصی نظام مهندسی است و این کار می‌ت واند باعث پویایی این مجموعه شود.

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی نیز در این دیدار نقش آفرینی سازمان نظام مهندسی در طرح نهضت ملی مسکن را به عنوان مطالبه استان مطرح کرد.

علی‌رضا عباس‌زاده با طرح این موضوع ، ادامه داد: در طور ۴ سال و در قالب طرح نهضت ملی مسکن چهل هزار واحد مسکونی در استان ساخته می شود که از این تعداد بیست و دو هزار واحد در شهرها و هجده هزار واحد در روستاها احداث خواهد شد.

به گفته عباس زاده؛ از موضوعاتی که در این خصوص مورد تأکید و توجه قرار خواهد داشت، موضوع صنعتی سازی مسکن است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ بهمن ۰۰
234 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0