دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران ، صورت گرفت. سیدمحمد نظری در دیدار رئیس و هیئت رئیسه نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد

کد خبر: 990907006 تاریخ انتشار: جمعه ۷ آذر ۹۹ - ۶:۵۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران ، صورت گرفت. سیدمحمد نظری در دیدار رئیس و هیئت رئیسه نظام مهندسی استان بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران

دیدار مدیر کل راه و شهرسازی با رئیس و اعضای هیئت رئیسه نظام مهندسی مازندران
تاکيد مدير کل راه و شهرسازي برتعامل و همدلي بر نظارت دقيق، تقويت و ارتقاء کيفيت ساخت و سازها
مدیر کل راه و شهرسازی در دیدار با رئیس و اعضای هیئت رئیسه سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد.
سیدمحمد نظری در دیدار رئیس و هیئت رئیسه نظام مهندسی استان ضمن تاکید بر تعامل و همدلی بر نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها تاکید کرد.
وی در این جلسه ضمن قدردانی از تلاشهای هیئت رئیسه نظام مهندسی استان با تاکید بر تعامل و همکاریهای بیش از پیش دو مجموعه از اجرایی شدن برنامه های راهبردی در سازمان نظام مهندسی ابراز خشنودی کرد.
وی ضمن تاکید بر نظارت دقیق در فعالیتهای ساختمانی و عمرانی، تصریح کرد: نظارت دقیق، تقویت و ارتقاء کیفیت ساخت و سازها در مازندران حاصل همدلی و تعامل این دو مجموعه است.
نظری ادامه داد: استفاده از مهندسان با تجربه و مجرب میتواند در تسریع عملیات اجرایی پروژه های ساختمانی و هم‌چنین مصرف بهینه مصالح و امکانات موثر باشد.
وی اظهار کرد: نقش این سازمان باید به گونه ای ایفا گردد تا مردم به خدمات آن احساس نیاز کنند و اهمیت ارائه خدمات مهندسی را درک نمایند.
وی یاد آور شد: سازمان نظام مهندسی ساختمان، یک نهاد مرجع و دارای نقش و جایگاه موثر در حوزه ساخت و ساز است و به علت اهمیت موضوع زیرساخت‌ها و ساختمان و ارتباط آن با آحاد جامعه از اهمیت ویژه برخوردار است.
مدیر کل راه و شهرسازی استان، ضمن قدردانی از تلاشهای انجام گرفته از همراهی، همدلی و تعامل خوب نظام مهندسی استان با اداره کل راه و شهرسازی یاد کرد و گفت: این وفاق و همدلی می تواند منشاء خدمات ارزنده ای برای مردم استان و جامعه مهندسان شود.
در این دیدار، قربانی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با تاکید بر رویکرد سازمان در ارتقاء کیفی خدمات مهندسی و ارتقاء کنترل نظارت با تشریح و تبیین برنامه های سازمان پرداخت.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ آذر ۹۹
397 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0