دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس ، صورت گرفت. محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جایگاه فنی و تخصصی در کنار هم، موجب هم افزایی در فرایندها می گردند

کد خبر: 990814004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۴ آبان ۹۹ - ۷:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس ، صورت گرفت. محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جایگاه فنی و تخصصی در کنار هم، موجب هم افزایی در فرایندها می گردند

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست فارس با رئیس نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس با رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار محمد جواد احمدی رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس در مورد فعالیتهای این سازمان در حوزه محیط زیست، مشکلات و چالشهای پیش رو در این حوزه توضیحاتی را ارائه کرد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری این ۲ ارگان بتوان فضای بیشتری را برای جذب خیل بیکاران فارغ التحصیل در رشته محیط زیست فراهم آورد.
رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی فارس ضمن تشریح وظایف و فعالیتهای انجام شده در این سازمان، خواستار بررسی زمینه های همکاری مشترک در راستای واگذاری امور تصدی‌گری و بهره گیری از ظرفیت‌ها گردید.
حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس نیز در ادامه این دیدار بیان کرد: در حال حاضر چالشهایی در محیط زیست موجود است که در پایش و مراقبتها و گرداوری برنامه ها، استفاده از پتانسیل سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میتواند در رفع موانع موثر باشد. هم‌چنین محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در جایگاه فنی و تخصصی در کنار هم، موجب هم افزایی در فرایندها می گردند.
ظهرابی، برای پیدا کردن راه‌کارهای مناسب جهت حل موانع و مشکلات در حوزه محیط زیست، ایجاد زمینه های همکاری ۲ جانبه بیشتر بین محیط زیست و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را خواستار شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان فارس در ادامه ضمن تاکید بر نقش و ماموریت دو دستگاه در حفاظت و بهسازی محیط زیست و حرکت در جهت توسعه پایدار، به ایجاد زمینه اشتغال فارغ التحصیلان نیز تاکید نمود و افزود: باید تلاش گردد تا با بهره گیری از حداکثر ظرفیتها و توانمندیهای دو ارگان این بی انگیزگی در بین آنها از بین رود.
این نشست، با حضور مدیر کل و معاونین محیط زیست استان، رییس و معاونین سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی، دبیر شورای استانی، کارشناس دفتر مطالعات و کارشناس نقشه برداری سازمان نظام مهندسی کشاورزی تشکیل گردید.
منبع: پایگاه خبری کشاورزی و منابع طبیعی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۴ آبان ۹۹
577 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0