دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات

دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات

دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات ، در راستای بررسی همکاریهای استان یزد با شهر هرات صورت گرفت

کد خبر: 990729002 تاریخ انتشار: سه شنبه ۲۹ مهر ۹۹ - ۸:۳۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات ، در راستای بررسی همکاریهای استان یزد با شهر هرات صورت گرفت

دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات

دیدار مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان یزد با شهردار هرات
بررسی همکاریهای استان یزد با شهر هرات
مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان در راستای گسترش و توسعه همکاریها و تعامل بیشتر با شهردار هرات دیدار و گفت‌وگو کرد.
«محسن دهقان» در دیدار با «علی صادق زاده» با اشاره به ضرورت گسترش تعاملات میان سازمان نظام مهندسی و شهرداری هرات، بیان داشت: سازمان نظام مهندسی آماده ارائه هر گونه خدمات مشاوره ای به مجموعه تلاشگر شهرداری ها است.
مدیر هماهنگی دفاتر نمایندگی سازمان مهندسی ساختمان استان تصریح کرد: این همکاری در راستای افزایش منافع عمومی جامعه است و ما بر این باور هستیم که با همکاری و تعامل صحیح میتوان به شعار خدمت به شهروندان جامع عمل پوشاند.
وی با عنوان این که جلوگیری از ساخت و سازهای بدون مجوز و غیر اصولی در شهر هرات ضروری است، ادامه داد: نشست های مستمر نظام مهندسی و شهرداری برای نیل به این هدف ادامه خواهد داشت.
در ادامه این نشست، شهردار هرات با ابراز خشنودی از تعامل صورت گرفته بین نظام مهندسی و شهرداری هرات اظهار داشت: این شهرداری در راستای توسعه همکاری‌های ۲ جانبه اقدام به صدور رایگان پروانه ساختمان در طرح باز آفرینی شهری کرده است.
علی صادق زاده با عنوان این که شهروندان باید به این آگاهی برسند که اصول اولیه شهرسازی نیازمند آن است که شهر توسط متخصصین ساخته شود، بیان کرد: بخشی از بهترین متخصصان عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان هستند.
در ادامه این جلسه، مدیر دفتر نمایندگی شهرستان هرات با برشمردن برخی حوزه های مشترک کاری بیان داشت: سازمان نظام مهندسی ساختمان آمادگی دارد تا در زمینه های عمرانی بعنوان بازوی مشورتی، یار و یاور شهرداری باشد.
محسن ستوده با تشریح بخشی از برنامه سازمان در شهرستان خاتم خاطر نشان ساخت: نصب تابلو مشخصات ساختمان، اجرایی کردن نظارت عالیه ساختمان، الکترونیکی کردن گزارشات و… بخشی از این اقدامات است.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ مهر ۹۹
437 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0