نشست کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای

نشست کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای ویژه بیستمین اجلاس هیات عمومی برگزار گردید

نشست کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای ویژه بیستمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز شنبه مورخ دهم تیر ماه نود و شش با حضور اعضای کمیسیون مذکور در شورای مرکزی و نمایندگان استانها با دستور کارهایی بشرح ذیل در سالن نشست شورای مرکزی برگزار شد:

کد خبر: 960411021 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۱ تیر ۹۶ - ۳:۳۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان  شمالی  نشست کمیسیون فرهنگی ،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای ویژه بیستمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان در روز شنبه مورخ دهم تیر ماه نود و شش با حضور اعضای کمیسیون مذکور در شورای مرکزی و نمایندگان استانها با دستور کارهایی بشرح ذیل در سالن نشست شورای مرکزی برگزار شد:نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای

نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای

نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای

نشست کمیسیون فرهنگی اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای

ارائه گزارش عمل کرد سالانه کمیسیون فرهنگی،اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای سازمان استانها.
جمع بندی مصوبات نشست حداکثر در سه بند جهت ارائه به دبیرخانه دائمی اجلاس
در شروع این نشست مهندس اسماعیلیان به تشکیل این کمیسیون اشاره کرده و افزود :برای نخستین بار اخیرا این کمیسیون از طرف شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان تشکیل شده و نخستین نشست آن برگزار شده است.
سپس مهندس مقومی تاریخ چه ورود سازمان به بحث( اخلاق حرفه ای)از سال هشتاد و نه در گروه تخصصی عمران،برگزاری گردهمایی (اخلاق مهندسی)،تصویب پی گیری بحث مذکور توسط شورای مرکزی دوره چهارم و تعیین سازمان نظام مهندسی استان قم بعنوان دبیرخانه(اخلاق مهندسی)را ذکر نموده و فعالیتهای صورت گرفته در دبیرخانه را یادآور شد. هم چنین بندهای قطع نامه اجلاسهای پانزدهم تا نوزدهم مرتبط با موضوع را قرائت نمود.
سپس کلیه اعضاءفعالیت ها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این زمینه بیان نمودند و در خاتمه مقررشد که سه بند به شرح ذیل جهت گنجانده شدن در قطع نامه پایانی اجلاس به دبیرخانه دائمی اجلاس پیشنهاد شود:


۱-توسط شورای مرکزی،تجلیل و بزرگ داشت مشاهیر و مفاخر مهندسی ساختمان در سطح ملی در دستور کار قرار گرفته و اجلاس با همین موضوع برگزار شود. هم چنین در توسعه فرهنگ (استاد و شاگردی)کوشش به عمل آید.
۲-نظام نامه( ارزش یابی اخلاق مهندسی)توسط شورا گرداوری و به سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ها ابلاغ شده و سازمان استان ها نیز با تشکیل کمیته فرهنگی ، اجتماعی و پایش اخلاق حرفه ای، نظام نامه مذکور را اجرایی نمایند.
۳-برنامه ای مدون در زمینه ی پژوهش بمنظور گرداوری (اخلاق مهندسی)باتکیه بر آسیب شناسی وضعیت موجود جامعه مهندسی (خصوصا با مراوده با شورای انتظامی استانها)توسط شورای مرکزی تهیه و اجراء شود.
لازم به ذکر این که آقای مهندس محمد قلی پور از اعضای هیأت مدیره سازمان بعنوان نماینده سازمان استان در این نشست حاضر بودند.
منبع : سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

 

اطلاعات عمومی تاسیسات برقی و الزامات آن

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ تیر ۹۶
1010 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0