دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار

دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار

دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار ، صورت گرفت. در این دیدار ساسان میرزارحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن "روز مهندس" نسبت به ارائه گزارش عملکرد سازمان پرداخت

کد خبر: 010104004 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۴ فروردین ۰۱ - ۸:۲۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار ، صورت گرفت. در این دیدار ساسان میرزارحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن “روز مهندس” نسبت به ارائه گزارش عملکرد سازمان پرداخت

دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار

دیدار رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل با فرماندار
رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان با حضور در محل ساختمان فرمانداری اردبیل با فرماندار جدید دیدار کردند.
در این دیدار ساسان میرزارحیمی ضمن تبریک فرا رسیدن “روز مهندس” نسبت به ارائه گزارش عملکرد سازمان پرداخت و افزود: ارتقاء سامانه الکترونیکی سازمان جزو اولویتها بوده و در سال‌های گذشته، نیز کارهای بسیار خوبی در این حوزه اتفاق افتاده است.
میرزارحیمی ادامه داد: با راه اندازی سیستم الکترونیکی سازمان منجر به کاهش مراجعات حضوری شده و مراجعات صورت گرفته شده به سازمان در شرایط خاص انجام می گیرد.
وی به توزیع عادلانه نقشه اشاره کرد و افزود: با اجرای طرح ارجاع رندومی نظارت برای ساختمانهای بالای صد متر در کلیه گروه های ساختمانی از پانزدهم بهمن امسال توسط سازمان به عادلانه بودن توزیع نقشه منجر شده است.
وی در ادامه خواستار حمایت فرماندار از مشکلات شرکتهای حقوقی مجریان ذی‌صلاح شد و گفت: با حمایت از مهندسان و متخصصان امر ساخت و ساز شاهد توسعه روز افزون شهر باشیم.
در ادامه این دیدار فرماندار اردبیل نیز ضمن تبریک “روز مهندس” به جایگاه و موقعیت سازمان اشاره کرد و افزود: یکی از تحولات سازمان شفاف سازی مصوبات و ارجاعات نقشه است.
اعتماد اعجازی تصریح کرد: خوشبختانه با سپری شدن هر دوره هیات مدیره در سازمان،ارتقاء و پیشرفت این سازمان با شیب مثبت رو به جلو در حال حرکت است.
اعجازی ادامه داد: امیدوار هستیم با اجرای طرح نهضت ملی مسکن و همت اعضای هیات مدیره با جذب مهندسان توانمند و جویای کار کمکی برای رفع مشکل بیکاری در جامعه صورت گیرد.
وی از اجرای ۲۲ طرح عمرانی در اردبیل خبرداد و گفت: در ادامه بیان کرد: پی‌گیر اجرای ببست و دو طرح عمرانی در سطح شهر اردبیل هستیم و امیدوار هستیم در آینده نزدیک با مشارکت بخش خصوصی نسبت به شروع طرحها اقدام و با جذب مهندسان و متخصصان حوزه ساخت و ساز گام مهمی در توسعه و آبادانی شهر دارلارشاد اردبیل برداریم.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ فروردین ۰۱
581 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0