جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی

جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی

جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی ، برگزار شد. خرم نیز در این جلسه به تفصیل درباره مشکلات و راه‌ کارهای پیش روی جامعه‌ی مهندسی صحبت کرد

کد خبر: 001017014 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۶:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی ساختمان، جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی ، برگزار شد. خرم نیز در این جلسه به تفصیل درباره مشکلات و راه‌ کارهای پیش روی جامعه‌ی مهندسی صحبت کرد

جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی

جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی
برگزاری جلسه‌ی هیأت مدیره با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و مدیران استانی
جلسه‌ی هیأت‌مدیره‌ی سازمان با حضور رئیس شورای مرکزی، مدیرکل راه‌وشهرسازی استان مازندران و مدیرکل دفتر فنی استانداری برگزار گردید.
در این جلسه، حمید سفیدگر رئیس سازمان ضمن خوش‌آمدگویی به احمد خرم رئیس سازمان نظام مهندسی کشور و هیأت همراه، گزارشی کامل از اقدامات هیأت‌مدیره دوره هشتم و سه ماهه نخست فعالیت دوره نهم ارائه کرد.
سیدمحمد نظری مدیرکل راه‌وشهرسازی مازندران ضمن تشکر از حضور خرم در این استان، وی را مدیری خوش‌فکر و با برنامه خطاب کرد و افزود: به عنوان عضوی از جامعه‌ی مهندسی از خدمات ایشان در عرصه‌ی ملی تشکر و قدردانی می ‌کنم.
نظری با اشاره به برنامه‌های جامع مهندس خرم در حوزه‌ی جهش مسکن، اظهار امیدواری کرد پیشنهادات مفید ایشان به استاندار مازندران تا حصول نتیجه پی‌گیری شود.
در ادامه، توکلی مدیرکل دفتر فنی استانداری مازندران ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (س) از خرم بابت حضورشان تقدیر کرده و از دو دهه فعالیت موثر سازمان ‌های نظام مهندسی تشکر و قدردانی نمود.
توکلی با اشاره به لزوم صادرات خدمات مهندسی جهت افزایش اشتغال مهندسان، ابراز امیدواری کرد کیفیت خدمات مهندسی در سطح کشور افزایش یابد. مهندس توکلی هم‌چنین از آمادگی استانداری جهت همراهی و همکاری کامل با سازمان نظام مهندسی استان مازندران خبر داد.
سیف الله علی‌نیا امین اموال شورای مرکزی و رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران یکی دیگر از سخنرانان این جلسه بود.
علی نیا در سخنان خود ضمن تشکر از حضور مهندس خرم در مازندران، از تمامی تلاش ‌های همکاران خود در هیأت مدیره دوره هشتم تشکر کرد و با اشاره به تعداد بالای اعضای سازمان نظام مهندسی مازندران، همدلی در هیأت مدیره دوره نهم را زمینه‌ای برای اتفاقات مثبت توصیف کرد.
در این جلسه، اعضای هیأت مدیره سازمان نیز به ایراد سخن پرداخته و نظرات خود را در حضور رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بیان کردمد.
خرم نیز در این جلسه به تفصیل درباره مشکلات و راه‌ کارهای پیش روی جامعه‌ی مهندسی صحبت کرد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
460 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0