دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره

دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره

دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره ، در محل سازمان صورت گرفت. موسوی به اقدامات صورت گرفته در پروژه ملاصدرا پرداخت

کد خبر: 001017013 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۶:۰۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره ، در محل سازمان صورت گرفت. موسوی به اقدامات صورت گرفته در پروژه ملاصدرا پرداخت

دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره

دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی ساختمان استان قزوین با اعضای هیات مدیره
دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی با اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فزوین
دیدار هیات مدیره تعاونی مسکن نظام مهندسی با اعضای هیات مدیره در محل سازمان تشکیل شد.
سید مهدی موسوی، مدیر عامل تعاونی مسکن سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین ضمن تقدیر و تشکر از زحمات هیات مدیره و بازرسین ادوار گذشته تعاونی، بیان داشت: تعاونی نظام مهندسی قزوین در جشنواره تعاونی های برتر، در بین ۷۶۸ تعاونی حائز رتبه نخست در صنعت ساختمان، مسکن و عمران گردید و قطعا تعامل بیشتر این تعاونی با سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین در بهبود عملکرد این تعاونی موثر است.
موسوی به اقدامات صورت گرفته در پروژه ملاصدرا پرداخت و افزود: از جمله اقدامات صورت گرفته در این پروژه می توان به استفاده از تکنولوژی نوین صنعت ساختمان، بهره گیری از مشاوران و مهندسین مجرب استان در جهت بهبود عملیات اجرائی پروژه، ارائه تسهیلات بانکی به اعضای تعاونی با کم‌ترین میزان سود، برگزاری جلسات مداوم با سازندگان برتر صنعت ساختمان در شهر در جهت بهره گیری از تجربیات ارزنده آن ها در پروژه ملاصدرا اشاره کرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین نیز در این دیدار ضمن یادبود سالروز زلزله بم، گفت: زلزله ۱۳۸۲ بم به عنوان یکی از مهیب ترین زلزله های تاریخ ایران و یکی از زلزله های خانمان سوز در جهان بوده که پنجاه هزار نفر کشته و خاطرات تلخ و ناگوار فراوانی داشته است، اما این زلزله درس‌های فراوانی را با خود به همراه داشته و تجارب ارزشمندی به همگان داده است.
کلهر با اشاره به مشاهدات خود از خسارات زلزله سرپل ذهاب و مقایسه آن با زلزله بم، گفت: وقتی تجربه ای را در گذشته داشته ایم باید از آن استفاده کنیم. با مقایسه خسارات و تلفات زلزله بم و سرپل ذهاب می‌توان به نتیجه رعایت مقررات ملی ساختمان در ساخت و سازها پی برد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین ادامه داد: پاکدستی و توانمندی را باید در تمام حوزه‌ها در نظر داشت و در تعاونی ها باید با حساسیت بیشتری به این دو ویژگی توجه داشت.
وی افزود: از آنجایی که تعاونی مسکن سازمان منتسب به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان است، آبروی این سازمان است و نتیجه آن به نام تمامی اعضای سازمان ثبت خواهد شد. بنابراین باید با رعایت کامل مقررات ملی ساختمان و همچنین استفاده از تکنولوژی های نوین و مصالح با کیفیت مقرون به صرفه بتوانیم یک آلبوم خوبی از مجموعه نظام مهندسی ساختمان در شهر ارائه نماییم.
نظری زاده عضو هیات مدیره سازمان در این جلسه، گفت: تعاونی مسکن سازمان مهمترین پروژه ای است که به نام سازمان نظام مهندسی ساختمان انجام می شود و باید تلاش کرد تا سرمایه ای که در این پروژه وارد می شود، تضییع نگردد و به موقع و با بهترین کیفیت به سرانجام برسد.
بیات نایب رئیس دوم سازمان نیز در این جلسه، افزود: تعاونی ها باید در طراحی پروژه ها به مناسب سازی پروژه برای افراد کم توان حرکتی توجه داشته باشند و در نقشه ها نسبت به این موضوع بازنگری صورت گیرد.
بیات، با اشاره به جنبش شهرهای شاد گفت: با توجه به فرهنگ مرکز محله که از دیرباز در محله های قدیمی قزوین شاهد آن هستیم این موضوع نیز باید امروز هم در طراحی مشاعات، فضاهای سبز، پشت بام و … در نظر گرفته شود چرا که اجتماع و برخوردهای رودرروی افراد منجر به تعاملات اجتماعی خواهد شد. ساختمان نباید فقط محلی برای زندگی باشد بلکه باید آسایش، آرامش و سرزندگی را برای ساکنین خود داشته باشد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
499 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0